  • Data: 2020-04-05 16:59:49
    Temat: Re: [ot] dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2020 16:32, g...@g...com wrote:
    > Nie ekscytuj się tak bo spuchniesz. Proponuję szklaneczkę wody.

    Nie *ja* się ekscytuję, tylko służba zdrowia się eksytuje problemami
    które Zenek rozwiązuje byle kaprysem. Tępaki...

    > Np. w Polsce ilość zgonów z powodu grypy, zarejestrowanych w statystykach
    > GUS w okresie pandemii w 2009 roku, wyniosła tylko 182 osoby. Zastanawiające
    > jest jednak, przeszło 90 razy częstsze niż w Anglii i Walii, umieszczenie w
    > tych statystykach niewydolności oddechowej i zatrzymania oddechu

    Na przykład w Polsce liczba zgonów po zażyciu narkotyków też jest na
    tyle wysoka że tan cały Covid19 o kand dupy rozbić. Nie wiadomo o co
    tyle krzyku, nie? A ile za starości umiera, Panie ... kto by to liczył.
    Rozejść się i do pracy.

    > ,,Zamknij cztery szpitale i przyjdź po pieniądze"
    > Pamiętasz kto to powiedział?

    A u was bili murzynów! Powiedział to kolejny karierowicz których
    tysiącami wstawia się na stanowiska decyzyjne. Tak działa każda partia,
    po to są etaty w spółkach skarbowych. Orientacja polityczna jest bez
    znaczenia.

    > Tu babcia koszyk nosi. Albo likwidujemy tvp na co nikt się nie zgodzi,
    > albo bierzemy ludzi za mordę jak na zachodzie gdzie 90% płaci abonament
    > (w PL 8%) albo sypiemy z publicznego wora, albo wyprzedajemy mienie
    > na utrzymanie TVP. Albo albo Panie.

    Przeciez od dawna nie ma na co płacić. Jak wyglada misyjność tego szamba
    widzi każdy. Brak edukacji, brak kultury, brak informacji. Za to jak u
    Orwella, jest deedukacja, chamstwo i dezinformacja. Jak wróci telewizja
    edukacyjna, Pegaz, Teatr Telewizji itd to możemy porozmawiać o OBOWIAZKU
    płacenia. Obecnie nie ma nawet śladu pozyteczności publicznej, choć
    niewątpliwie jest pozyteczność partyjna i to za poprzedniej ekipy też
    miało miejsce. Być może jedyna szansa, to zaorać.

    > A tak? 2mld na tvp "a nie na onkologie"/"a nie na koronawirusa"/"a nie na xxx"

    Nic takiego nie powiedziałem. NIe stawiam nic w opozycji. Jak by te 2mld
    wydali na strzyżenie trawników było by bardziej pożyteczne niż na
    propagande.

    > A chorzy na raka

    Nic takiego nie napisałem, nie postawiłem tych 2mld do opozycji z rakiem
    bo to znowu żałosna propaganda PO. Nie eksytuj się bo spuchniesz.

    Daleko odjechałeś od tematu. A więc zabolało.