    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    <r67tv8$1t8$1@dont-email.me> <5e878795$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r682hq$3rk$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r68avr$rpt$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r69kj4$t2l$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r6d0nr$rae$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <20200405190653.6b03a12e@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200405210759.21833a30@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a41ad$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <3123116343$20200405225434@squadack.com>
    <5e8a5099$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a5602$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 6 Apr 2020 00:16:27 +0200

    Pan Mirek napisał:

    > No więc jak byś to widział? Miałeś kontakt z osobą zarażoną, idziesz na
    > test, wychodzi ujemny i jedziesz do Babci?

    Nie miałem kontaktu z osobą zarażoną, nawet z taką, której szwagier znał
    kogoś, kto w lutym był w Mediolanie. Sidzę w chaupie na rzyci, bo uważam,
    że trzeba. Ale jak nie daj Boże będę musiał pojechać na drugi koniec
    miasta, to nie życzę sobie, by jakiś kulson mnie legitymował. Ja jestem
    "na prawie", bo żadnego stanu nadzwyczajnego nie ma -- skoro mogę iść
    do sklepu (albo na pocztę), to i jeździć gdzie muszę (a nie chcę) mogę.

    --
    Jarek