  • Data: 2020-04-06 17:16:40
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > "Rodzina podstawową komórką społeczną" - czy jakoś tak. Nie można
    > za wszystko obwiniać władzy czy też aparatu wykonawczego.

    W tym przypadku można, a nawet trzeba. Praktyka ta jest znana w niekórych
    krajach południowej Azji. Tam jak pakują kogoś do więzienia, obojętne czy
    na dwa tycgodnie czy do końca życia, to pakują. Ale o wyżywienie musi dbać
    rodzina -- władza się do tego nie dołoży. Więc jeśli ktoś nie ma rodziny,
    to z głodu umrze. W Polsce, jak do tej pory, pozbawionym wolności państwo
    jeść dawało.

    > Oj tam dureń od razu... Często coś palnie, czasem chce sprowokować
    > (albo odwrotnie), ale ogólną wizję jednak zazwyczaj ma niegłupią.

    Nie od razu. Trzydzieści lat temu, to ja nawet znałem gościa na tyle,
    że przychodził, by mu w knuciu pomagać. Wizje wtedy faktycznie jakieś
    miał. Od tej pory zgłupiał do szczętu.

    Jarek

    --
    Sześć lat dostał skutkiem