    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: długi kabel sieciowy
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mpb40j$mq1$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ba408c$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ba4f0e$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <cmdgvgypuz8n.13n6c4bgnq5tx$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <xh2kyivn3z3j$.1xtjrsl834r9h$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@4...net>
    Date: Fri, 31 Jul 2015 14:44:14 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > Ale 48 to juz niekoniecznie.

    Chyba 60V. Kiedyś z ciekawości sprawdziłem w dejtaszicie.

    > Tak nawiasem mowiac - podlaczylem wiatraczek komputerowy, tzn taki
    > zasilaczowej wielkosci, pod 24V zamiast 12. Nawet nie 24 - regulator
    > byl po drodze, wiecej niz 20V chyba nie bylo.
    > No i wiatrak mnie zniesmaczyl - chwile na maksa pochodzil i zdechl.

    On nie ma zasilacza impulsowego na wejściu. Też pewnie poczuł się
    zniesmaczony takim potraktowaniem.

    > Ale na prawde nie widze problemu - przeciez jak widac jest dostepne.
    > Kupuj takie, to bedzie ich jeszcze wiecej.

    Mam zbyt małą siłę nabywczą (i zbyt małe potrzeby), by zmienić świat.
    Ale popisać sobie o tym mogę.

    > Ale uzmyslowiles, ze od routera to musi przez caly dom isc ?

    Nie, ale nie sądzę, by ta jakże ciekawa informacja wzmogła jej
    zainteresowanie tematem.

    > No ba, wymagania specjalne kosztuja :-)

    Chodzi o to, by nie były specjalne, lecz oczywiste.

    --
    Jarek