  • 31. Data: 2011-06-08 12:42:18
    Temat: Re: dłuższy wyjazd
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2011-06-08 14:06, Hinek pisze:

    > A co do pakowania: 2 osoby na 2 tygodnie pod namiot motocyklem to
    > jest duuuzy problem. Oszczednosci szukalem nawet biorac tylko jedna
    > lyzke do herbaty albo krotkie szczotki do zebow (!) A zakladalem
    > tylko 4-5 dniowa autonomie :)
    *** Jak mawiał Grzegorz Poszepszyński - "byyyzyyyyduuura" :). Problemem
    jest robienie dużych tras, jazda na maksa ile się za jak najdalszy
    południk - codzienne pakowanie i rozstawianie namiotu
    faktycznie bywa upierdliwe. Nie mówiąc o tym żew ogóle nie chce się po
    takiej jeździe gotować. W takim przypadku najlepiej robić trasę skokami
    - dzień jazdy z gratami - dzień lub dwa eksploracja okolic.
    Kilkukrotnie robiłem wyjazd nad polskie morze z kobietą na urlop. Jeden
    kufer mój, jeden jej, topcase i tankbag na graty wspólne, namiot i
    śpiwory pająkami na kufry i jazda.
    Spanie na polach namiotowych. Żarcie lokalne lub z marketu, gotowanie we
    własnym zakresie - bo zapomniałem dodać że też się mieściła w kufrze
    butla gazowa 2kg. I dawało radę. Tylko trzeba mieć czym jechać bo całość
    ważyła ok. 500kg :) Dwa gary, jakieś nietłukące się miski, wsadzasz
    jedno w drugie, uchwyty składasz, makaron, ryż, chińskie zupki - można
    gotować od podstaw mając dwa garnki a można kupić żarcie które wystarczy
    podgrzać. Co ekipa to inne rozwiązania.
    Wszystko zależy co kto lubi i na co stać - bankomaty chyba są wszędzie,
    kartą płacić też można w wielu miejscach, a w wielu krajach tych na
    południowy wschód można zażyć gościnności nieskażonej
    zachodnioeuropejską cywilizacją, więc naprawdę nie trzeba mieć dużo.

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 32. Data: 2011-06-08 17:21:49
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał

    > A kolezko czy 109 E za tydzien za mieszkanie M3 nad Adriatykiem w czerwcu to
    > duzo??? Ja mysle ze nie.
    > A apartament na Kanarach za 170E na tydzienn to duzo? Plus bilet u Ryana za
    > 212 zeta? Mysle ze nie.

    A co-to-ma-do-rzeczy? Tu sie pisze o motocyklach i rzeczach z tym zwiazanych.
    W zeszlym roku z wynajalem balon w Alice Springs w dobrej cenie bo mialem
    kaprys zobaczyc wschod slonca nad Outbackiem....jak podam namiary do
    holendra ktory prowadzi ten interes to bedzie informacja rownie
    przydatna na preclu jak twoja o apartamencie na Kanarach.

    > A tramping? bardzo proszę, ale w cywilizowanych warunkach. Ganiac sie z
    > Norwegami nie mam zamiaru, ale zawsze mozna.
    > Za stary jestem na spanie na trawniku stacji benzynowej.

    Nie byles na zadnym kempingu w Norwegi, nie slyszales ze taniej niz
    postawic namiot - mozna nieraz wynajac chatke z dachem z mchu :]
    Nie slyszales ze dalej na polnoc mozesz przenocowac pod dachem
    za darmo, ale radzisz czlowiekowi zeby szukal condominiow.
    Najlepiej na Lofotach, co? :]
    Ty nie rozumiesz co to jest wyprawa z namiotem, tam gdzie nie ma
    hoteli, gdzie nie lata Rayan, gdzie przez caly dzien mozesz nie
    zobaczyc czlowieka i musisz sobie sam radzic. Ty jezdzisz w sierpniu
    do Wloch =:o do hoteli...i to jest "tramping w cywilizowanych warunkach"
    a w niecywilizowanych spi sie na trawniku stacji benzynowej :/
    Nie rozumiesz idei takiej wloczegi wiec nie pisz czlowiekowi farmazonow
    o condominiach itp.

    PS
    Skoro jezdzisz do Wloch w sierpniu naprawde Ci wspolczuje.

    Pozdr

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2011-06-09 05:49:29
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Hinek wrote:

    > Carrambe dobrotliwie informuje ze zwykly netbook
    > rozpierdzieli sie po dwutygodniowej wyprawie od drgan i wilgoci.

    Oho, to moj jest na szczescie niezwykly.
    K.