    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: do mistrza slawka
    Date: Wed, 12 Aug 2009 01:19:47 +0200

    Uzytkownik "usenet" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:h5s7oa$jqb$...@i...gazeta.pl...
    > wiecej z toba nie dyskutuje

    Oj, cos sie nam troll sploszyl - i to nie wiem czemu? Ze przynudzal, no
    fakt, przynudzal. Ale jaki byl milusi - nawijal 3x3 i nawet nie sprawdzil,
    co wysyla w naglówkach.

    I dodam, aby bylo merytorycznie: czy daloby sie wpisac do FAQ, ze w dyskusji
    wykluczony jest argument "bo nie wiem"? Zeby pisac tylko o tym, o czym sie
    cos wie (a przynajmniej jest sie przekonanym ze cos sie wie)? Bo inaczej
    grupe zadepcza trolle - glupie mlode trolle z mietka skórka - nie to co
    miszcz slawek czy Wielki Mistrz A.L.?

    A moze jeszcze dodac w FAQ, aby nigdy nikogo nie porównywac do A.L. - no
    chyba ze ktos uzywal chinczyka, pracuje w Bazie 51, napisal n monografi (n
    musi byc wielocyfrowa liczba pierwsza), zapomnial juz czego zapomnial i ma
    czeki Knutha. Oczywiscie wolno porównywac A.L. do Dijkstry, Ulama i moze
    jeszcze Wrighta - co do tego ostatniego to naprawde nie jestem pewien.

    slawek

    PS. Nie ciagne tego watku z oczywistych przyczyn.