  • 1. Data: 2009-08-11 10:38:02
    Temat: do mistrza slawka
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    > Ej, dostarczasz mi rozrywki, szkoda ze na tak niskim poziomie.

    ty wrecz przeciwnie - nie dostarczasz zadnej - ja pisze tylko z zasady
    zastanawia mnie co chciales przekazac przez ta wypowiedz - pomijajac
    fakty, ze jest to typowa wypowiedz kolesia ktory sie zapetlil i probuje
    zyskac cos zyskac takim tekstem w swoim malym swiecie ciekawi mnie na
    jakiej podstawie twierdzisz, ze kontrolujesz dyskuje i robisz to dla
    wlasnej przyjemnosci - to niemile, ze nie doceniasz kogos z drugiej
    strony, kogos kto mysli niecalkiem podobnie ale sie z tym nie kryje -
    naprawde sadzisz iz kazdy pomysli, ze piszesz dla wlasnej rozrywki?
    przestan gosci, idz sie wyszczaj lepiej
    pisze na usenet od dobrych kilku lat i jak wspomnialem teraz tylko i
    wylaczanie odpowiadam z zasady (moze byc nieoznaczonosci - jak skonczysz
    z lekarzem to mozesz wrocic do tego faktu) i jak do tej pory ktos kto
    mial troche oleju w glowie to pisal OT, NTG i takie tam oraz nie wkrecal
    w kretynskie pyskowki - ty wrecz przeciwnie piszesz o jakosci grup
    dyskusyjnych i sam zasmiecasz ja, to sie nazywa trollowanie - tylko ja
    to robie swiadomie a ty udajesz madrego a w rzeczywistosci jestes malym
    kaziem, ktory opowiada czteroletniemu chrzesniakowi jakie to wujek ryby
    lowi i jakie samoloty zestrzelil na wojnie (czytam twoja dyskuje z kims
    tam w tym watku), zalosny koles jestes

    --
    usenet

  • 2. Data: 2009-08-11 10:43:32
    Temat: Re: do mistrza slawka
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 11:38:02 +0100, usenet napisał(a):

> [...]
    > kaziem, ktory opowiada czteroletniemu chrzesniakowi jakie to wujek ryby
    > lowi i jakie samoloty zestrzelil na wojnie (czytam twoja dyskuje z kims

    Piszesz prawie jak Mickiewicz. On 13 zgłoskowcem, Ty bez kropek.

    --
    http://moznalepiej.pl - tańsze książki
    http://lepszalokata.pl - optymalizacja lokat

  • 3. Data: 2009-08-11 12:16:52
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "usenet" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci grup
    > zastanawia mnie co chciales przekazac przez ta wypowiedz - pomijajac
    > fakty, ze jest to typowa wypowiedz kolesia ktory sie zapetlil i probuje
    > zyskac cos zyskac takim tekstem w swoim malym swiecie ciekawi mnie na

    Sadzac po interpunkcji i tzw. ogólnym wrazeniu - to raczej ty, panie
    k...@g...pl, sie zapetliles.

    > dyskusyjnych i sam zasmiecasz ja, to sie nazywa trollowanie - tylko ja
    > to robie swiadomie a ty udajesz madrego a w rzeczywistosci jestes malym

    I jeszcze raz cierpliwie - jestem czlowiekiem lagodny, milym, i ogólnie dosc
    spokojnym. Jestem niczym baranek przy grizli - jezeli porównywac mnie z np.
    A.L. Wiec nie naduzywaj mojej cierpliwosci piszac nudne, zieeeew, teksty nie
    godne porzadnego, odpasionego, trolla.

    Bo po tym co napisales to nie chce mi sie wrzucac cie do kill-file - jaki z
    ciebie troll? - jezeli nawet mnie nie potrafisz wyprowadzic z równowagi?!
    Zieeeew.

    Nudzisz. Zieeew... Usypiasz... Zieeeeew.

    slawek

  • 4. Data: 2009-08-11 16:53:24
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> wrote in message

    > Piszesz prawie jak Mickiewicz. On 13 zgłoskowcem, Ty bez kropek.

    jak miszcz lewandowski

    --
    usenet

  • 5. Data: 2009-08-11 16:54:30
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "slawek" <s...@h...pl> wrote in message

    [...]

    tym postem udowodniles, ze jestes idiota :)
    wiecej z toba nie dyskutuje

    --
    usenet

  • 6. Data: 2009-08-11 23:19:47
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "usenet" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci grup
    > wiecej z toba nie dyskutuje

    Oj, cos sie nam troll sploszyl - i to nie wiem czemu? Ze przynudzal, no
    fakt, przynudzal. Ale jaki byl milusi - nawijal 3x3 i nawet nie sprawdzil,
    co wysyla w naglówkach.

    I dodam, aby bylo merytorycznie: czy daloby sie wpisac do FAQ, ze w dyskusji
    wykluczony jest argument "bo nie wiem"? Zeby pisac tylko o tym, o czym sie
    cos wie (a przynajmniej jest sie przekonanym ze cos sie wie)? Bo inaczej
    grupe zadepcza trolle - glupie mlode trolle z mietka skórka - nie to co
    miszcz slawek czy Wielki Mistrz A.L.?

    A moze jeszcze dodac w FAQ, aby nigdy nikogo nie porównywac do A.L. - no
    chyba ze ktos uzywal chinczyka, pracuje w Bazie 51, napisal n monografi (n
    musi byc wielocyfrowa liczba pierwsza), zapomnial juz czego zapomnial i ma
    czeki Knutha. Oczywiscie wolno porównywac A.L. do Dijkstry, Ulama i moze
    jeszcze Wrighta - co do tego ostatniego to naprawde nie jestem pewien.

    slawek

    PS. Nie ciagne tego watku z oczywistych przyczyn.