    Subject: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 6 Jan 2017 12:49:38 +0100

    W dniu 06.01.2017 o 01:11, collie pisze:

    > Tak. Antena zwykle nie ma płaskiej charakterystyki wzmocnienia -
    > na różnych częstotliwościach jest inne wzmocnienie. Dobre anteny
    > ten rozrzut wzmocnienia mają mniejszy dla całego pasma UHF.

    Czyli mam za słabą antenę jak na moje warunki.
    Ale ogólnie jest nieźle. Mam tak nastawione, aby lepszy obraz był na
    programach, które częściej oglądam.
    Pogorszenie może przynieść ulistnienie się drzewa na drodze do sygnału.
    Liczę też na to, że w ramach troski o zieleń drzewo zostanie przycięte.

    Krycha.