  • 11. Data: 2016-09-08 23:45:22
    Temat: Re: dobry zasilacz 5V@2A z microusb
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-09-08 o 13:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > Zasilacz to jedno - kabel to osobny problem.

    Też tak sądzę, preferuję raczej zasilacz z gniazdkiem + kabel. To daje
    możliwość wpięcia miernika-gwizdka, takiej USB-przelotówki. Użyteczna
    jest, bo widać jakie U, I, oraz czas ładowania, oraz ilość mAh-ów :-)

    > Jak rozumiem chcesz juz kupic taki z kablem, to moze razem dadza
    > rade.

    Ale taki z gniazdkiem ma tę zaletę, że nie tylko mikro-USB wepniesz, ale
    i kabel z dowolnym adapterem, więc to rozwiązanie bardziej elastyczne.

    > Zasilacze od samsungow dosc mocne - i podnosza napiecie w miare
    > wzrostu obciazenia (ciekawe - kompensacja kabla czy sam telefon juz
    > potrzebuje).

    Właśnie sobie sprawiłem tej firmy, na obudowie stoi jak byk, że
    dwuamperowy, ale jeszcze nie miałem okazji tyle z niego pociągnąć, bo
    tablet tylko podładowywałem. Pewnie gdy będzie bardziej rozładowany, to
    apetyt wzrośnie, sam jestem ciekaw do ilu?

    A co do podnoszenia napięcia, to też o Samsungach to słyszałem, ale ten,
    co mam, gdy jest nieobciążony ma 5,3 V, a z tabletem żrącym 0,67 A jest
    już 5,20 V, czyli jednak mniej. Zaś mój telefon bierze 0,39 A a
    ładowarka podaje napięcie 5,19 V - czyli jakichś dużych różnic nie widać.

    > Niestety - luzem to chyba krocie kosztuja.

    Za ładowarkę + dołączany kabelek zapłaciłem 40 zł w sklepie. Na Allegro
    może się trafi taniej, nie wiem.

  • 12. Data: 2016-09-08 23:56:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 17:00:14 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A kabli "2A" czy jak wolisz "10W" to nie widzialem :-)

    No widzisz.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-09-09 00:00:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 19:18:47 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wtyk micro bez sensu, kup porzadny kabel.

    Czyli co, do tabletu który do ładowania potrzebuje 1.45A mam zakladać
    inne gniazdo niż fabryczne microusb?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-09-09 00:24:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-09-09 o 00:00, Marek pisze:

    > Czyli co, do tabletu który do ładowania potrzebuje 1.45A mam
    > zakladać inne gniazdo niż fabryczne microusb?

    No nie przeginaj, chcesz się ścigać z Plat.Głup-em?
    Przecież kable USB <--> mikroUSB są w każdym odpowiednim sklepiku!
    Tyle, że nigdy nie wiesz, jakiej cienkości mają żyły.
    Ja kupiłem z ładowarką w komplecie, wygląda solidnie, 3,8mm średnicy.
    Ale o tym, jak grube są druciki - to już informacji brak.

  • 15. Data: 2016-09-09 10:14:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Sep 2016 00:24:23 +0200, JaNus <bez@adresu> wrote:
    > No nie przeginaj, chcesz się ścigać z Plat.Głup-em?

    Nie muszę, swoją odpowiedzią już go prześcignąłeś.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-09-09 17:23:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 00:00, Marek wrote:
    > Czyli co, do tabletu który do ładowania potrzebuje 1.45A mam zakladać
    > inne gniazdo niż fabryczne microusb?

    Nie. Kup ładowarkę z gniazdami USB i kup kabel USB<->microUSB. Kupienie
    takiego kompletu dobrej jakości ma wieksze szanse na powodzenie niż
    kupienie zasilacza z dydnającym kablem micro. Jeszcze dobrej ładowarki
    micro usb nie widziałem, one się skończyły w okolicy miniUSB.

  • 17. Data: 2016-09-09 18:55:07
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Sebastian Biały wrote in <news:nqs6ih$26h$1@node1.news.atman.pl>
    > Dobre opinie zbiera ładowarka z IKEI o nazwie Koppla. Ma 2.4A na
    > gniazdo, max 3.4A na całość

    Czy szum zasilacza ma wplyw na zywotnosc telefonu?
    http://lygte-info.dk/review/USBpower%20Ikea%20Koppla
    %20UK.html
    W komputerach z tego powodu padaja kondensatory elektrolityczne.
    Tak, wiem ze powiecie, iz telefon wymienia sie co dwa lata ;-)

    Do ladowarek z gniazdem USB mozna kupic kabel z koncowka DC, dzieki czemu
    mozna nimi zasilac inne urzadzenia jedzace 5V :)
    www.aliexpress.com/item/Wholesale-Price-Best-Promoti
    on-1M-USB-Port-To-5-5-x-2-1mm-5V-DC-Barrel/326393131
    91.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2016-09-09 18:56:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 18:55, astro wrote:
> [...]
    > W komputerach z tego powodu padaja kondensatory elektrolityczne.
    > Tak, wiem ze powiecie, iz telefon wymienia sie co dwa lata ;-)

    Każdy szumi, chińskie bardziej. Koppla nie szumi gorzej niż firmowe.

  • 19. Data: 2016-09-09 23:32:27
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Z chinskich marek podobno dobre sa ORICO, Aukey i BlitzWolf.
    Wlasnie trwa promocja na BlitzWolf BW-S2 4.8A 24W Dual USB - 19.62zl z
    przesylka do Polski.
    www.banggood.com/BlitzWolf-24W-Smart-Dual-Port-High-
    Speed-Desktop-Charger-With-Power3S-Tech-For-iPhone-i
    Pad-Samsung-p-992446.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info