  • 11. Data: 2009-07-09 11:37:33
    Temat: Re: dog-bones (do zawieszenia)
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > A to nie Ty pisałeś niedawno, że giees jest zajebisty i że pojeździsz
    > nim jeszcze ze dwa lata? ;). Wspomnij sobie wątek o sensowności tuningu
    > gs500 i przemyśl sprawę wymiany sprzęta na przyszły sezon.
    > Nie rzeźb w gównie.

    nie pisałem że zajebisty. Pisałem, że jest ok i owszem, zamierzam na nim
    polatać ten i przyszły sezon, chyba że wpadnie jakaś niespodziewana gotówka.
    Ale nawet jak zmienei sprzęta, to wiem co będzie. przyzwyczaję się i znów
    będzie marudzenie, że to, że tamto...
    więc na razie nie rozwijajmy tego wątku, bo te części można dostać za małe
    pieniądze, w porownaniu do zmiany moto.

  • 12. Data: 2009-07-10 09:03:59
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    > A niby GS-owi nic nie brakuje ;-))
    >
    > ja tego nie napisałem.
    ale pewnego dnia przychodzi taki moment ze GS500 przestaje byc najlepszym
    motocyklem na swiecie a na horyzoncie pojawiaja sie nowe:)

    Kucik
    FJ1200

  • 13. Data: 2009-07-10 10:08:35
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > ale pewnego dnia przychodzi taki moment ze GS500 przestaje byc najlepszym
    > motocyklem na swiecie a na horyzoncie pojawiaja sie nowe:)

    no pewnie. Wszystko kwestia kasy. Nie sztuka zbierać długo na wymarzone moto
    i pozniej nie mieć na jego utrzymanie. Części i serwis tez kosztują. Wolę
    miec GSa utrzymanego w 100% niż coś lepszego i nie miec kasy na jego
    utrzymanie w dobrej kondycji.

  • 14. Data: 2009-07-10 10:14:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    metalbeast pisze:

    > nie sądze. Tłumienie jak najbardziej trzyma, bo moto nie buja. Jedynie
    > właśnie sprężyna nie daje rady.

    bo GS od urodzenia ma zjebana sprezyne i praktycznie do jazdy we dwoje
    sie malo nadaje. lepiej od razu wymienic amor na ten od GSX/GSXF.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-07-10 11:15:50
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > bo GS od urodzenia ma zjebana sprezyne i praktycznie do jazdy we dwoje sie
    > malo nadaje. lepiej od razu wymienic amor na ten od GSX/GSXF.

    gdyby jeszcze pasował... wszystkie na ktore patrzę mają zbiornik na górze i
    raczjej nie podejdzie.

  • 16. Data: 2009-07-10 12:22:38
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    metalbeast pisze:

    > gdyby jeszcze pasował... wszystkie na ktore patrzę mają zbiornik na
    > górze i raczjej nie podejdzie.

    Z Kuczem sie nie kloc - jak mowi ze podejdzie to sie da go tam wlozyc :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 17. Data: 2009-07-10 12:27:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    metalbeast pisze:

    > gdyby jeszcze pasował... wszystkie na ktore patrzę mają zbiornik na
    > górze i raczjej nie podejdzie.

    Te ktore ja mialem w reku to nie mialy zbiorniczka w ogole :)

    --

    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2009-07-10 12:39:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Norbi pisze:

    > Z Kuczem sie nie kloc - jak mowi ze podejdzie to sie da go tam wlozyc :D

    No bo pokaz mi tu gdzies zbiorniczek jakis...

    http://tinyurl.com/kmxeeb
    http://tinyurl.com/l9mfom
    http://tinyurl.com/md6em4
    http://tinyurl.com/kjgu9j