    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: domeny.onet.pl
    Date: Mon, 12 Dec 2005 20:20:43 +0100

    Rafal Wozniak wrote:
    [...]
    > Przy próbie zmiany NS niestety nie ma żadnego komunikatu iż konfiguracja
    > moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
    > korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

    Raczej dobrze znane - zmiana usługodawcy ;)

    Miałem podobne problemy: brak odpowiedzi na maile i reakcji na prośby,
    swego czasu dostałem fakturę na osobe pryw. zamiast na firmę, dopiero po
    dwóch listach (na które zresztą też nie było odpowiedzi) i kilku
    tygodniach przyszła poprawiona faktura.

    Ja polecam home.pl, mam tam kilka domen, jak dotąd na *każdy* mail była
    *uprzejma* odpowiedź, w przeciwieństwie do Onetu wiadomo kto odpowiada
    (imię nazwisko, także w razie czego można interweniować, choć nigdy było
    takiej potrzeby). Wszelkie akcje związane ze zmianami delegacji, whois
    itp wykonywane są b. szybko. Myśle, iż każdy kto miał okazje porównać te
    serwisy, wyrazi podobne opinie.

    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/