  • 1. Data: 2005-12-11 10:19:26
    Temat: domeny.onet.pl
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    Witam

    W początkach istnienia tego serwisu skorzystałem z ich usług. I sobie
    chwaliłem za jakość działania. Niestety nie mogę tego powiedzieć obecnie.
    Po pierwsze dlatego, że nie mogę zmienić NameSerwerów na własne (korzystam
    z odpowiedniego formularza zmiany, ale zmiany nie są nanoszone), a po
    drugie na maile słane na adres kontaktowy nikt nie raczy odpisywać. Ok, raz
    odpisali aby przesłać więcej informacji - co uczyniłem; było to 5 dni temu
    - od tej pory cisza.

    A mnie się spieszy (mam już za sobą tygodniową walkę z wiatrakami). To już
    słanie faksu do NASKu powodowało szybszą zmianę NS...

    Przy próbie zmiany NS niestety nie ma żadnego komunikatu iż konfiguracja
    moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
    korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

    Poradźcie coś...

  • 2. Data: 2005-12-11 13:12:42
    Temat: Re: domeny.onet.pl
    Od: Lt <n...@l...org>

    On 2005-12-11, Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name> wrote:

    > Przy próbie zmiany NS niestety nie ma ?adnego komunikatu i? konfiguracja
    > moich serwerów jest nieprawid?owa. Wi?c tak sobie my?l?: czy przy
    > korzystaniu z Onetu potrzebne s? jakie? ma?o znane kruczki?
    >
    > Porad 1/4 cie co?...

    Hehe, to widac tego od roku nie rozwiazali. Jakis rok temu mialem
    taki sam problem. Pomogl dopiero ostry mail...

    --
    Lt

  • 3. Data: 2005-12-11 14:48:27
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@u...pl>

    Rafal Wozniak napisał(a):
> [...]
    > moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
    > korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

    czaem jest odwortnie, zmiany sa nanoszone i widoczne w panelu, ale nic
    poza tym. troche maja niedopracowany ten panel, bo cuda z ns-ami mam
    prawie zawsze.

    pozdro.

  • 4. Data: 2005-12-11 15:09:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>!

    > Przy próbie zmiany NS niestety nie ma żadnego komunikatu iż konfiguracja
    > moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
    > korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

    Zmień rejestratora. Ja korzystam z www.rejestrator.net i sobie chwalę,
    po prostu działa.

    --
    Adam Wysocki :: www.gophi.rotfl.pl :: GG: 1234 :: Fidonet: 2:480/138
    <gophiq> Masz włosy na żel? <sosna> Nie, na prąd. (C) Dialog w pubie

  • 5. Data: 2005-12-12 08:11:35
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name> wrote:

    > Poradźcie coś...

    Przenieś się do NetArtu (nazwa.pl), tam obsługa klienta jest wzorowa.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 6. Data: 2005-12-12 08:52:36
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    Moge to potwierdzic, mam podobne problemy od jakiegos czasu.

  • 7. Data: 2005-12-12 09:49:10
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 12 Dec 2005 09:11:35 +0100 I had a dream that Tomasz Nowak
    <t...@n...netventure.pl> wrote:
    >Przenieś się do NetArtu (nazwa.pl), tam obsługa klienta jest wzorowa.

    A da się tam tylko zmienić adres IP serwera dns dla domeny bez zmieniania
    jego nazwy? Bo IMHO się nie da, co przy readresacji sieci jest wkurzające.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2005-12-12 11:21:54
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 12 Dec 2005 09:49:10 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> wrote:
    >A da się tam tylko zmienić adres IP serwera dns dla domeny bez zmieniania
    >jego nazwy? Bo IMHO się nie da, co przy readresacji sieci jest wkurzające.

    Update: da się, tylko że czasem NASK nie akceptuję tych danych :)

    Ja też polecam nazwa.pl, sam u nich trzymam swoje domeny.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 9. Data: 2005-12-12 13:34:54
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    a co sadzicie o domainmaker?

  • 10. Data: 2005-12-12 19:20:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Rafal Wozniak wrote:
    [...]
    > Przy próbie zmiany NS niestety nie ma żadnego komunikatu iż konfiguracja
    > moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
    > korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

    Raczej dobrze znane - zmiana usługodawcy ;)

    Miałem podobne problemy: brak odpowiedzi na maile i reakcji na prośby,
    swego czasu dostałem fakturę na osobe pryw. zamiast na firmę, dopiero po
    dwóch listach (na które zresztą też nie było odpowiedzi) i kilku
    tygodniach przyszła poprawiona faktura.

    Ja polecam home.pl, mam tam kilka domen, jak dotąd na *każdy* mail była
    *uprzejma* odpowiedź, w przeciwieństwie do Onetu wiadomo kto odpowiada
    (imię nazwisko, także w razie czego można interweniować, choć nigdy było
    takiej potrzeby). Wszelkie akcje związane ze zmianami delegacji, whois
    itp wykonywane są b. szybko. Myśle, iż każdy kto miał okazje porównać te
    serwisy, wyrazi podobne opinie.

    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/