-
Data: 2014-09-20 20:47:52
Temat: Re: dorabianie kluczyków
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-09-20 20:40, dddddddd wrote:
>>> Czy ktos ci broni to robic samemu?
>> 1) Producent nie udostepnia dokumentacji
> czyli zdobycie jej kosztuje lub wiedza na ten temat jest cenna
Możliwe że rownież nielegalna.
>> 2) Dresy nie dzielą się wiedzą bo jest ona tuz obok dorabiania "w innym
>> celu"
>> 3) Policja za kilka lat będzie ścigać jako naruszenie jakiejś przyszłej
>> dyrektywy "European Patriot Electronic Act Whatever".
> tym bardziej musi zarobić, skoro twierdzisz że za parę lat będzie bez pracy
Będą musieli zejśc do podziemia co jeszcze bardziej podniesie ich ceny i
podniesie ceny producenta (bo "nie będzie" alternatywy).
>> 4) Rozgyzienie samodzielnie jest *trudne* i wymaga sporych nakładów
>> finansowych (w tym często za zakup kilku drogich elementów samochodu).
> czyli ktoś ma wydać masę pieniędzy i mają się nigdy nie zwrócić
>> Więc ogólnie broni. Rzeczywistość.
> rzeczywistość jest taka, że im trudniejszy temat tym większe pieniądze.
Wlasnie to napisałem. Jestem zwolennikiem płacenia od trudności usługi
również w sensie wiedzy a nie od pozornej ilości pracy. Uważam że
dorabianie kluczykla powinno być drogie. Denerwuja mnie hasła "zrób se
sam". To jest niesłychanie skomplikowane z czego wiele osób nie zdaje
sobie sprawy widzac na koniec dresa z laptopem i kablem za 15 zł z
allegro. Zaryzykuje ze gdybym mial zrobić reverse-engeneering od zera
protokołu np. w Renault, to idę o zakład że zlecający nie zmieściłby się
w 200tys zł z czego połowe musze wydać na sprzęt (w tym jeden-dwa
kompletne samochody) i trochę na łapówki w serwisie. I bez 100% szans na
powodzenie.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.14 21:02 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 20.09.14 21:25 Pszemol
- 20.09.14 21:32 Pszemol
- 20.09.14 21:33 Pszemol
- 20.09.14 21:33 Pszemol
- 20.09.14 21:35 Pszemol
- 20.09.14 21:53 Tengu
- 20.09.14 21:58 Tengu
- 20.09.14 22:49 z
- 20.09.14 22:55 z
- 20.09.14 22:59 Budzik
- 20.09.14 23:10 Zenowik6
- 20.09.14 23:55 k...@g...com
- 21.09.14 00:20 k...@g...com
- 21.09.14 00:21 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław