  • Data: 2008-03-19 22:46:11
    Temat: Re: dostawca internetu / lokalizacja: toruń
    Od: Jan Koniecka <k...@r...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Pierzchalski wrote:
    > Użytkownik "Jan Koniecka" <k...@r...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:frs3p9$mna$1@news2.task.gda.pl...

    > Tak tak masz rację...
    > pare pięter wyżej pisałem że mam już TPSA. :-)
    > A jeśli chodzi o VPN internet, a dla bardziej wtajemniczonych - opcja "VC"
    > czyli sam dostęp do internetu, zakończony eth na RADzie to cena nie jest
    > taka przystępna. Mnie wyszło przy wolumenie 10 Mbit - ~ 300 zł za Mbit .....
    > więc chyba bez rewelacji ?

    Jesli tak uważasz to looknij na ceny FR :) .No ale fakt drogo powinni
    zjechac do polowy ceny ale za symetryk sie tez placi, w koncu to nie
    zwłykły DSL. Ogólnie TP SA nie jest elastyczna i chyba musi jeszcze
    pozwalniac pare tysiecy ludzi i poczekać aż odejdzie też duża liczba
    klientów to się obudzą.

    Pozdrawiam Jan Koniecka