    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dostępność scalaka dla hobbysty
    Date: Thu, 10 Apr 2014 18:21:30 -0500

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:li46a5$vka$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja to samo - co się da kupuję w TME (bo mam do nich niedaleko, i przesyłka
    > chyba z 6 zł, a jak mi zależy, to sam podjadę tego samego dnia), ale
    > jednocześnie mam otwartego Farnella, RS, Piekarza.
    >
    > Powiedziałbym, że czasem to nawet więcej niż 30% jest różnicy.W TME
    > potrafią niektóre rzeczy chyba wyceniać patrząc w sufit :)
    > Zwłaszcza z wyposażenia, może mniej z podzespołów.

    Czyli podsumowując propozycje z tego wątka, do generalnych zakupów:

    http://pl.farnell.com/
    http://www.tme.eu/pl/
    http://contrans.com.pl/
    http://pl.rs-online.com/web/
    http://www.gamma.pl/
    http://mselektronik.pl/

    Przy najbliższej okazji przetestuję :-)

    Wspomniany Piekarz - http://www.piekarz.pl/
    Tu widzę bardzo ograniczony/specyficzny powiedziałbym asortyment...

    Procków od NXP szukamy tu: http://www.kamami.pl/

    Szukałem frazy LPC810 - nie znaleziono tego Cortexa M0+. Nie ma też LPC812.
    Jest jednak płytka ewaluacyjna OM13053 - drogo, 99zł, w USA $18 :-)
    Próbuję poszukać Cortexa M3: LPC1788, jest nawet w obudowie 208 pinów.
    Już nowsza wersja Cortexa M4: LPC4088 - brak. Cieniutko jak na sklep z NXP.

    programowalne bramki/FPGA szukamy tu:

    http://www.propox.com/ (coś mają skopane z polskimi ogonkami)
    Od Altery nie mają niczego - tylko Xylinx.

    Dzięki i za to. Jak się komuś coś jeszcze przypomni to dopiszcie tutaj.