  • 1. Data: 2009-04-11 07:35:20
    Temat: droga krzyzowa
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    http://www.tvn24.pl/-1,1595143,0,1,tragiczna-droga-k
    rzyzowa,wiadomosc.html

    "Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa w miejscowości Latowicz w
    województwie mazowieckim: rozpędzony motocyklista wjechał w tłum
    wiernych, uczestniczących w procesji. Zabił jedną osobą i ranił cztery
    dalsze. On sam i jego pasażer również trafili do szpitala.
    Do wypadku doszło około godziny 21:00 na prostym odcinku drogi w
    centrum miejscowości, leżącej za drodze z Mińska Mazowieckiego do
    Stoczka Łukowskiego. Zginął 82-letni mieszkaniec Latowicza, a ranni to
    (oprócz dwóch osób jadących motocyklem), 3 kobiety i jeden mężczyzna.

    Jak powiedział TVN24 Daniel Niezdropa z policji w Mińsku Mazowiecki,
    motocyklista z nieznanych powodów nie zatrzymał się mimo ostrzeżeń ze
    strony policjantów, którzy zabezpieczali trasę Drogi Krzyżowej.
    Mężczyzna uderzył w tył procesji.

    Motocyklista w asyście policjantów pojechał do szpitala. Nie wiadomo,
    czy był pod wpływem alkoholu, ale funkcjonariusz w Mińska
    Mazowieckiego powiedział, że kierującemu zostanie pobrana krew do
    analizy.
    "

  • 2. Data: 2009-04-11 07:45:43
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > http://www.tvn24.pl/-1,1595143,0,1,tragiczna-droga-k
    rzyzowa,wiadomosc.html

    No to się zacznie :/.
    Chciałbym posłuchać wersji motocyklisty.

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2009-04-11 07:53:17
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa w miejscowości Latowicz

    Trudno aby Droga Krzyzowa zakonczyla sie happy endem...

    Co sie tam konkretnie stalo - nie wiem. Niemniej wszelkie procesje,
    pielgrzymki etc poruszaja sie czesto po drogach w sposob uragajacy
    wszelkim zasadom.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-04-11 07:57:02
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Hinek pisze:

> [...]
    >
    > Co sie tam konkretnie stalo - nie wiem. Niemniej wszelkie procesje,
    > pielgrzymki etc poruszaja sie czesto po drogach w sposob uragajacy

    była policja, dawali mu znaki. Jak mozna nie zauwazyc policjanta czy
    tlumu ludzi? Nie przenos ogolnych pogladow na ten konkretny przypadek.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-04-11 08:01:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 09:57:02 +0200, Arni <a...@N...SPAM> said:

    > była policja, dawali mu znaki.

    Taka jest wersja policji (bo jaka miała by być).

    > Jak mozna nie zauwazyc policjanta czy tlumu ludzi?

    Procesja na wiosce to wcale nie musiał być dziki tłum.

    > Nie przenos ogolnych pogladow na ten konkretny przypadek.

    Nie wydawaj kategorycznych sądów, jeśli jedyną relacją jest notka prasowa.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-04-11 08:04:25
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał

    > była policja, dawali mu znaki. Jak mozna nie zauwazyc policjanta czy tlumu
    > ludzi? Nie przenos ogolnych pogladow na ten konkretny przypadek.

    Napisalem ze nie wiem co sie tam stalo. Niemniej ludzie w amoku
    religijnym zachowuja sie czesto w sposob trudny do przewidzenia.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 7. Data: 2009-04-11 08:08:18
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    de Fresz pisze:

    > Taka jest wersja policji (bo jaka miała by być).

    to sie zweryfikuje.

    > Procesja na wiosce to wcale nie musiał być dziki tłum.

    kilkadziesiat osób wystarczy. Kilkunastu juz sie daje zauwazyc.

    > Nie wydawaj kategorycznych sądów, jeśli jedyną relacją jest notka prasowa.

    nie wdaje, popatrz na film. w miare prosta, teren zabudowany (50 km/h,
    moze 60 bo nie pisza o ktore to godzinie bylo) jakies oswietlenie jest.
    Najczesciej na koncu jedzie radiowóz. Nawet po ciemku ciezko nie
    zauwazyc tłum ludzi, myslisz ze dał sobie i innym szanse?

  • 8. Data: 2009-04-11 08:09:18
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Hinek pisze:

    > Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał

    > Napisalem ze nie wiem co sie tam stalo. Niemniej ludzie w amoku
    > religijnym zachowuja sie czesto w sposob trudny do przewidzenia.

    w tym amoku religijnym szli drogą. Mogła tam stac ciezarowka, ciagnik
    czy pijany rolnik na rowerze. Co ma do tego religia ?

  • 9. Data: 2009-04-11 08:10:42
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Hinek pisze:

> [...]
    > religijnym zachowuja sie czesto w sposob trudny do przewidzenia.

    w tym amoku religijnym szli drogą. Mogła tam stac ciezarowka, ciagnik
    czy pijany rolnik na rowerze, co za róznica? Co ma do tego religia ?

  • 10. Data: 2009-04-11 08:30:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 10:08:18 +0200, Arni <a...@N...SPAM> said:

    > to sie zweryfikuje.

    Oj, może być ciężko. Może się skończyć na słowo policjanta przeciwko
    słowu kierowcy motocykla. Zgadnij kto w takiej sytuacji jest bardziej
    wiarygodny.

    > kilkadziesiat osób wystarczy. Kilkunastu juz sie daje zauwazyc.

    Motocykl jedzie sobie wieczorem wiejską drogą, widzi turlający się
    radiowóz, zwalnia do okolic "przepisowej" i go z marszu wyprzedza, gdy
    próbuje wrócić na swój pas - UPS! Kierownik panicznie depcze hample,
    uślizg, gleba, sunący motocykl uderza w procesję. Dla mnie to całkiem
    prawdopodobny przebiego wydarzeń.

    > nie wdaje, popatrz na film. w miare prosta, teren zabudowany (50 km/h,
    > moze 60 bo nie pisza o ktore to godzinie bylo) jakies oswietlenie jest.

    Piszą, o 21.

    > Najczesciej na koncu jedzie radiowóz. Nawet po ciemku ciezko nie
    > zauwazyc tłum ludzi, myslisz ze dał sobie i innym szanse?

    Nie wiem, bo mnie tam nie było.