  • 61. Data: 2009-04-11 18:32:48
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "Romek" <y...@g...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3ae05fef-0529-48d5-9912-2f75e04fe40b@x6g2000vbg
    .googlegroups.com...
    http://www.tvn24.pl/-1,1595143,0,1,tragiczna-droga-k
    rzyzowa,wiadomosc.html

    "Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa w miejscowości Latowicz w

    i wszystko jasne:

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1595203,0,,szalony_moto
    cyklista__29_punktow_i_1500_zlotych,wiadomosc.html

  • 62. Data: 2009-04-11 18:43:41
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał

    > Sugerujesz że motocyklista wyminą by pielgrzymkę tylko mu kilka
    > osób złośliwie i z zaskoczenia wbiegło pod koła ?

    Stwierdzam a nie sugeruje, ze z cala pewnoscia:
    1. Nie rozumiesz tego co czytasz.
    2. Jestes prymitywnym wytworem Onetu.
    Sugeruje natomiast, zebys wrocil do odpowiedniego dla siebie srodowiska.
    EOT
    Aha! - sprawdz co oznacza EOT zanim zaczniesz sie wytezac nad klawiatura.

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 63. Data: 2009-04-11 19:36:21
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    >
    > To może niech Alti sam odpowie.

    Chodziło mi o to że zaraz ludzie będą jechać po motocyklistach. Jako
    argument na małą zmyłkę dla tych psioczących na motocyklistów podałem to że
    powinni się cieszyć że to nie samochód wjechał w procesję bo zapewne gorzej
    by się skończyła.

    Wojtek

  • 64. Data: 2009-04-11 19:41:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
> [...]
    >powinni się cieszyć że to nie samochód wjechał w procesję bo zapewne gorzej

    W tym konkretnym wypadku - owszem. W ogólności - niekoniecznie. Jednak
    hamowanie awaryjne na czterech kołach jest łatwiejsze niż na dwu.

    --
    [------------------------] I WON'T NOT USE NO DOUBLE NEGATIVES(Bart
    [ K...@e...eu.org ] Simpson on chalkboard in episode BABF02)

  • 65. Data: 2009-04-11 19:53:05
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 20:43, Użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > EOT
    > Aha! - sprawdz co oznacza EOT zanim zaczniesz sie wytezac nad klawiatura.

    Jak rozumiem brak innych argumentów i zostało tylko podkulony
    ogon bronić EOTem. Proszę bardzo.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2009-04-11 20:15:32
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:

    > no dobra.. ale co to ma wspolnego z tematem?

    to jest takie wytłumaczenie skąd sie nagle ta procesja wzięła na drodze
    i zaskoczyła motocykliste.

    > Sławek EOT, bo zabrniemy w slepa uliczke i piwa zabraknie do
    > wyjasniania....

    a propos piwa: no to kiedy wreszcie ? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 67. Data: 2009-04-11 21:41:18
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Trudno aby Droga Krzyzowa zakonczyla sie happy endem...

    dobre dobre ;]

  • 68. Data: 2009-04-11 22:14:04
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Romek pisze:

> [...]
    >

    > i wszystko jasne:
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1595203,0,,szalony_moto
    cyklista__29_punktow_i_1500_zlotych,wiadomosc.html

    Ale dlaczego "jadący bez tablic, bez uprawnień i po alkoholu," jest
    nazywany motocyklistą? Czy kogoś kto bawiąc sie bronią służbową kolegi
    postrzelił siebie lub kogoś nazywa się policjantem lub żołnierzem?
    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 69. Data: 2009-04-11 22:26:37
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    marusc pisze:

    > Ale dlaczego "jadący bez tablic, bez uprawnień i po alkoholu," jest
    > nazywany motocyklistą? Czy kogoś kto bawiąc sie bronią służbową kolegi
    > postrzelił siebie lub kogoś nazywa się policjantem lub żołnierzem?

    juz prosiłem dzis o definicje motocyklisty.
    wlasnie po to zeby ustalic kto nim jest a kto nie.
    Teraz pytanie: dlaczego kierujący rowerem jest nazywany rowerzysta nawet
    jak nie ma karty rowerowej?

  • 70. Data: 2009-04-12 01:13:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    metalbeast pisze: