  • Data: 2003-12-23 22:19:10
    Temat: Re: druga Japonia, czy Trzeci świat...?
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    > A może by tak wsiąść się wzorem Japończyków do uczciwej i rzetelnej pracy
    > (zamiast jęczenia jak tu mamy źle) i może za jakiś czas ... nie trzeba
    > będzie zmieniać tej grupy w pl.internet.polip.marzenia ?

    hahaha ! pierwszy raz widze tak trafna odpowiedz
    Jęczybuły brac sie do roboty, jak kazdy bedzie charował 16/dobe i bedzie
    spał w biurze za biurkiem to moze za 50lat...
    no ale nie ma co przesadzac, lepiej miejmy te pol megabita za 1pln na
    miesiac i tylko przez miesiac, to tez niezle
    btw u nich napewno nie ma takich madrych co by na laczu za rownowartosc
    200ZL powiesilo swoja wasna siec np 30 komputerow, w dodatku na 9 na 10
    komuterow chodzila by przez wiekszosc doby Kaazaa czy inne budle tudziez
    osioł

    nie wiem jak wy ale ja slyszalem o jak dla mnie "rekordowej" seici gdzie
    na jednym biednym sdi wisiao około 50 pecetów, napewno kazdy mial 10 lub
    100 Mbit za bardzo szokujaca cene pewnie maxymalnie kilka pln i nie
    ograniczonym dostepem do Internetu

    pary
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip