  • Data: 2002-06-03 14:13:36
    Temat: Re: dsl
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 May 2002 22:49:09 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Znajomemu, ktory uczestniczyl w testach HISa 400 kbps, lacze przestalo
    >dzialac po kilku tygodniach. W koncu TPSA przyslala list, z ktorego
    >wynikalo, ze testy chyba nie wyszly i zaproponowali mi powrot do
    >standardowego SDI :-)

    mozesz dac jakis namiar do tego znajomego ???

    mowie powaznie, bo w/g zapewnien producenta tego sprzetu testy wypadly
    pomyslnie tylko wrrredna TPSA nie chce tego odpalac na HISie2

    a HiS2 jest w zasadzie jedyna szansa na DSL/Neo w miejscach gdzie nie
    ma przylacza STM-1

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----