  • 1. Data: 2002-05-23 17:25:46
    Temat: dsl
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Co wiecie o nowej usłudze dostępu do internetu DSL w TPSA?

  • 2. Data: 2002-05-23 20:44:57
    Temat: Re: dsl
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >Co wiecie o nowej usłudze dostępu do internetu DSL w TPSA?

    Jezeli bedzie jakis DSL to moze HiS HDSL... Ale jakos mi sie nie chce
    wierzyc. Chociaz homologacje toto juz ma.

    M.

  • 3. Data: 2002-05-23 23:07:45
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <aci1c0$e0k$1@news.tpi.pl>, MarFi napisał(a):

    > Co wiecie o nowej usłudze dostępu do internetu DSL w TPSA?

    512Kb/s / 128Kb/s za 229 zł bez limitów + 5 ipków publicznych. Handlowcy TPSA
    mają juz cenniki. Jeżeli złożysz zamówienie do 1 czerwca to instalka
    wyniesie cię 1 zł.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 4. Data: 2002-05-24 06:30:22
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >512Kb/s / 128Kb/s za 229 zł bez limitów + 5 ipków publicznych. Handlowcy TPSA
    >mają juz cenniki. Jeżeli złożysz zamówienie do 1 czerwca to instalka
    >wyniesie cię 1 zł.

    http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/index.php

    januszek

  • 5. Data: 2002-05-24 08:51:11
    Od: "josh" <j...@f...net.pl>

    januszek wrote:

    > http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/index.php

    fajna strona.
    na dole:
    Chcesz wiedziec wiecej ?
    Szczegółowy opis techniczny usługi jest dostępny tutaj

    w.w link prowadzi na gore tej samej strony
    http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/index.php#

    nizej:
    Zobacz listę najczęściej zadawanych pytań

    chce zobaczyc i klikam:

    Strona o podanym adresie nie istnieje

    --
    josh - jakub synoradzki
    member of o'morgan's tequila team

  • 6. Data: 2002-05-24 08:51:29
    Od: "Pawel S." <P...@N...SPAM.AsTerCiTy.NeT>

    > http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/index.php

    404 ;(

    --
    Pozdro PawelS. :)
    ---==YeLoNkI RuLeZzz!==---

  • 7. Data: 2002-05-24 09:18:13
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    > 404 ;(

    Była stronka, ale już nie ma. Robią ją dopiero.

  • 8. Data: 2002-05-24 22:48:58
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@w...pl (MarFi) wrote in <aci1c0$e0k$1@news.tpi.pl>:

    >Co wiecie o nowej us?udze dost?pu do internetu DSL w TPSA?

    ??? Mowisz o Neostradzie ? Przepraszam, jaka ona nowa ?
    poczytaj najpierw www.neostrada.pl

    A jesli miales na mysli cos innego - to moze bys uscislil, co ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-05-24 22:49:04
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@w...pl (MarFi) wrote in <aci1c0$e0k$1@news.tpi.pl>:

    >Co wiecie o nowej us?udze dost?pu do internetu DSL w TPSA?

    Dopiero teraz zauwazylem, ze piszesz korzystajac z Neo. Bardzo ciekawa
    sprawa. Niektorzy zaczeli mowic o nowej usludze : DSL. Czy TPSA robilaby
    konkurencje sobie samej wprowadzajac druga usluge bazujaca na DSLu ? Gdyby
    byl to DSL ze stalym adresem IP i kilkoma dodatkami - mialoby to jakis sens
    (np. taki drozszy DSL dla firm). Jeden z kolegow w watku "neostrada i co
    dalej" mowi o tajemniczym cenniku na usluge DSL (ktory pokrywa sie z
    przewidywanym nowym cennikiem Neostrady). Panowie, cos tu jest nie tak !

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 10. Data: 2002-05-24 22:49:09
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    h...@n...spam.pac.pl (Marcin Król) wrote in

    >Jezeli bedzie jakis DSL to moze HiS HDSL... Ale jakos mi sie nie chce
    >wierzyc. Chociaz homologacje toto juz ma.

    Znajomemu, ktory uczestniczyl w testach HISa 400 kbps, lacze przestalo
    dzialac po kilku tygodniach. W koncu TPSA przyslala list, z ktorego
    wynikalo, ze testy chyba nie wyszly i zaproponowali mi powrot do
    standardowego SDI :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek