    From: "Marcin" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dsl - katastrofa
    Date: Mon, 31 Mar 2003 11:22:38 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Maciej Machacz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b67bsf$775$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "FINCH" <b...@n...zieba.info> napisał w wiadomości
    [...]
    > Jest na to lekarstwo w postaci update firmware modemu, ktory potrafi "sam"
    > zresetowac link (tak mowil mi technik).
    >
    > Od kiedy po awanturze zaktualizowali mi toto, problemy znikly i mam swiety
    > spokoj od tygodnia, zero zwisow. [...]

    Załóżmy, że będzie już wszystko ok. Czy zamierzacie dochodzić od TP
    anulowania abonamentu za okres w który usługa nie działała poprawnie?
    Przecież gdyby wszystko działało jak trzeba, nie było by potrzeby wymiany
    routerów. Jeśli więc taka wymiana była konieczna to znaczy, że usługa
    NIE_DZIAŁAŁA_POPRAWNIE i abonament powinien być naliczany dopiero od chwili
    wymiany routerów. To chyba logiczne, ale nie dla TP. Na moje pismo w tej
    sprawie dostałem odpowiedź, że łaskawie obniżą mi abonament za dwa miesiące
    (nie napisali o ile) oraz że to pismo wyczerpuje tryb składania reklamacji.
    Jeśli chcę mogę dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Może więc razem
    spróbujemy coś zdziałać?
    Pozdrawiam
    Marcin