  • Data: 2016-09-23 10:04:41
    Temat: Re: duze enduro
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie da sie inaczj siedziec :) podnozki mam moze troche za wysoko (takie juz
    lekko stuningowany ten motocykl był) przez co na rekach sie bardziej opiera.
    ale rzecz w tym ze to wymusza troche szybsza jazde. na to moge sobie
    pozwolic gdy jade sam lub oboje jedziemy z panną na moim moto. ona dostała
    jednak swój motocykl i jej tempo jazdy to około 80km/h. i gdy jade obok to
    mam ciezkie chwile... dlatego szukam innego moto. i o to własnie pytałem.
    pozdro

    Użytkownik "Paweł Arkadiusz" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 16 września 2016 10:52:52 UTC+2 użytkownik Krwawy Misio
    napisał:
    > mam teraz około 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr
    > srad- za cholere nie mozna jechac stówką bo po godzinie rece mi wysiadają.
    > trzeba minimum 150 miec aby był komfort dla rąk).

    Źle siedzisz i tyle.

    KJ

    ---
    Avast.