eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadwa alternatory › Re: dwa alternatory
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.
    com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Jul 2010 20:07:21 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504
    SeaMonkey/2.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dwa alternatory
    References: <i1nk69$mp3$1@inews.gazeta.pl> <i1nldp$8l1$1@news.onet.pl>
    <4c41af88$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...individual.net>
    <4...@4...com> <i217qh$mqq$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <i218l6$pv5$1@news.onet.pl>
    <7...@p...pl> <i21a3i$ui9$1@news.onet.pl>
    <9...@p...pl> <i21hc1$ljr$1@news.onet.pl>
    <4c445659$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c445659$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Message-ID: <4c44945f$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.53.1
    X-Trace: 1279562847 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17104 79.191.53.1:1954
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:592324
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik entroper napisał:
    > Użytkownik "PeJot"<P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:i21hc1$ljr$1@news.onet.pl...
    >
    >>>> Czyli w razie zwarcia jedynym elementem zabezpieczającym altka będzie
    >>>> bezpiecznik ( o ile jest ) ?
    >>>
    >>> Rzadko kiedy jest.
    >>
    >> Ale czasem jest. I pytanie po co ?
    >
    > po to, żeby samochód nie spłonął jak dioda(y) poleci na zwarcie.

    Akurat o to bym się nie bał - elementy półprzewodnikowe mocy, o ile
    dostarczana do nich moc jest wystarczająco duża, z reguły idą w granicy
    uszkodzenia na rozwarcie - bonding to naprawdę małe przekroje, prędzej
    się bonding upali niż dioda z radiatorem w całości niebezpieczną
    temperaturę osiągnie. Większym zagrożeniem jest mechaniczne urwanie się
    mocowania przewodów.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: