  • 31. Data: 2018-09-06 22:40:22
    Temat: Re: dwa dni
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > Popatrz po ile te drukarki "chodzą"!

    Matkobosko, faktycznie. Skąd taka cena? Bo zabytek? Czy ktoś to do czegoś
    wykorzystuje?

    https://allegro.pl/drukarka-mozaikowa-mera-blonie-d1
    00-m-i7547990316.html

  • 32. Data: 2018-09-06 22:41:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie bądź żyła - oni będą mieli z tego pożytek. Tylko umów się, bo to
    > jest muzeum prowadzone całkowicie w wolontariacie i możesz klamkę
    > pocałować.

    Muszę to i tak najpierw odkopać, odkurzyć, sprawdzić, czy działa...
    ale mam to na tapecie.

    Z drugiej strony nie jest to taka egzotyka, żeby już tego nie mieli :)

  • 33. Data: 2018-09-06 23:02:18
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-06 16:53, RadoslawF wrote:

    > Nie mylisz "chodzą" z "zostały w tej cenie wystawione" w dodatku
    > po raz dwudziesty któryś?

    Fakt, teraz popatrzyłem w "zakończone", realna cena to 50 zł

    Włodek

  • 34. Data: 2018-09-06 23:23:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Thursday, September 6, 2018, 10:41:57 PM, you wrote:

    > Muszę to i tak najpierw odkopać, odkurzyć, sprawdzić, czy działa...
    > ale mam to na tapecie.

    > Z drugiej strony nie jest to taka egzotyka, żeby już tego nie mieli :)

    D100 nie widziałem wystawionej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2018-09-09 00:40:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Tylko czy handlarze by się zaraz nie rzucili, żeby wziąć za darmo
    > i sprzedać?

    Na pewno. Nie wiem, czy kojarzycie akcję sprzed kilku lat, że za ileś-tam
    wypitej pepsi (nawet dupą bekałem, tyle trzeba było wyżłopać, ale dałem
    radę; będę pił dalej, nie obrzydziłem się), można dostać głosnik, chyba mono
    z jakimś wzmacniaczykiem, żadne nawet BT, czy inne wifi, bateria, kabelek,
    coś tam brzęczało. Ja nie mogłem tego złapać, a juz wtedy na Allegro bylo
    całe multum "tanio głosnik z akcji". Ja wiem, że to było gówno gówniane,
    mono, gówniane gówno. Pewnie bym zaraz to unowocześnił, albo rozebrał w
    piździec i zrobił coś pożyteczniejszego. A przez troli, spylających to po
    serwisach różnych, niestety, "nie mamy proszę pana, nie wiemy, kiedy
    następne". Chuj, nie kupiłem (stać mnie było nawet po normalnej cenie, ale
    skoro był "konkurs", to chciałem go "wygrać"). Pewnie TDA2822 było w
    końcówce, 2 zyla układ kosztuje (na Wolumenie tyle chcieli), jaki problem
    zamknąć to w jakiejś zręcznej skrzynce?
    Lata jeszcze przed SW (13.12.1981), Szczecinek, czasy akcji darów z
    zagranicy, na plebanii rozdawali. Ksiądz prawie potem kurwił z ambony, że
    ledwo ludkowie dostali, już lecieli na bazar spylać.
    Więc nie za darmo, ale tanio i odpowiednio uwarunkowane. Np. "Dobra młody,
    mów, co chcesz, ile chcesz, będzie za darmo, jak się potem z tego
    rozliczysz, tzn. pokażesz co zrobiłeś, ile zostało, itd. Jak nie, to płacisz
    za części".

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 36. Data: 2018-09-09 00:44:36
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..
    > Muszę to i tak najpierw odkopać, odkurzyć, sprawdzić, czy działa...
    > ale mam to na tapecie.
    >
    > Z drugiej strony nie jest to taka egzotyka, żeby już tego nie mieli :)

    No no, muszę swojego Heraklesa zobaczyć, monitor działał, jak go do szafy
    kładłem, karta też powinna działać, toż to zamiennik EGA i złącza są
    kompatybilne.
    Płytę, która to popędzi powinienem mieć. Bursztynowy mega wypalający się
    ekran, miło wspomnieć :)

  • 37. Data: 2018-09-09 23:07:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

> [...]
    > kompatybilne.
    > Płytę, która to popędzi powinienem mieć. Bursztynowy mega wypalający się

    Też znajdę płytę. Tylko... włączę, może nawet postawię system i... co
    dalej? Siedzieć i patrzeć? Grać w stare gry? Bo do współczesnej pracy
    przecież ten sprzęt się nie nadaje...

    W sumie mam Pegasusa, mam magnetowid, mam magnetofon szpulowy, to możeby
    wygrzebać do kompletu stare Atari, kupić Spectruma, złożyć XT albo wczesne
    AT i zrobić sobie taki retro kącik.

    Gdybym jeszcze miał na to miejsce :)

  • 38. Data: 2018-09-09 23:09:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Bo do współczesnej pracy przecież ten sprzęt się nie nadaje...

    ...z drugiej strony, z 18 lat temu pisałem na Usenet z XT (z własnym,
    prostym newsreaderem). Technicznie na Usenecie nic się nie zmieniło,
    a XT nadal pociągnie edycję tekstu w edytorze tekstowym.

    Tylko czy to ma sens?

  • 39. Data: 2018-09-10 01:49:40
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Też znajdę płytę. Tylko... włączę, może nawet postawię system i... co
    > dalej? Siedzieć i patrzeć? Grać w stare gry? Bo do współczesnej pracy
    > przecież ten sprzęt się nie nadaje...

    Nie mów, że prowadzenie dziennika stacji wymaga quada z trzygigowym zegarem
    i pierdylionem bajerów...

> [...]
    > wygrzebać do kompletu stare Atari, kupić Spectruma, złożyć XT albo wczesne

    Nie musi być wszystkiego na jeden raz. Reszta może sobie w piwnicy ten tego.
    Co jakiś czas zmienić komputerek, miejsca wiele nie zajmie.
    Ja tam wolę gry do pomyślenia, niż do napieprzania w potwory, nie interesuje
    mnie zabijanie, czy w realu, czy w grach.
    Jedyne gdzie, to np,. filmy na YT, gdzie niektóre filmy dymają procka aż
    dymi.
    Mam FT817ND, poręczny sprzęcik-kombo. Ale co ja bym dał, mieć w domu np.
    TS520, czy FT101Z(D) i na nich popracować... i nawet nie o moc chodzi, tylko
    o "to coś"...

  • 40. Data: 2018-09-10 09:21:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Sunday, September 9, 2018, 11:07:28 PM, you wrote:

> [...]

    > wygrzebać do kompletu stare Atari, kupić Spectruma, złożyć XT albo wczesne

    Dlatego polecam Muzeum.

    --
    Best regards,
    RoMan