  • 1. Data: 2011-11-11 19:12:56
    Temat: dwie ciągłe
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    witam
    jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i zabrać
    osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

  • 2. Data: 2011-11-11 19:17:38
    Temat: Re: dwie ciągłe
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-11 19:12, Darek pisze:

    > jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i zabrać
    > osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

    A jak wyglądają linie boczne ? Pobocze ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-11-11 19:24:35
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > A jak wyglądają linie boczne ? Pobocze ?
    Chodnik

  • 4. Data: 2011-11-11 19:38:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Darek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chodnik

    mozesz, jesli nie blokujesz przejazdu.

    sz.

  • 5. Data: 2011-11-11 19:46:50
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > mozesz, jesli nie blokujesz przejazdu.
    JAk widzę że nic nie jedzie z tyłu to mogę?
    I dzwine skojażenie - widziałem przystanek PKS na czym taki - brak zatoczki

  • 6. Data: 2011-11-11 20:00:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > witam
    > jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i
    > zabrać osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

    ciągła linia na skraju jezdni zabrania zatrzymywania sie, a nie podwójna
    ciągła na środku.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2011-11-11 20:50:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > JAk widzę że nic nie jedzie z tyłu to mogę?
    > I dzwine skojażenie - widziałem przystanek PKS na czym taki - brak
    > zatoczki

    Mozesz.

    sz.

  • 8. Data: 2011-11-11 23:49:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ciągła linia na skraju jezdni zabrania zatrzymywania sie, a nie podwójna
    > ciągła na środku.

    A jeżeli zatrzymany pojazd zmusza innych uczestników ruchu do
    przekroczenia linii ciągłej w celu ominięcia pojazdu zatrzymanego?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-11-12 10:17:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:49:42 +0100, Lewis napisał(a):

    > A jeżeli zatrzymany pojazd zmusza innych uczestników ruchu do
    > przekroczenia linii ciągłej w celu ominięcia pojazdu zatrzymanego?

    To oni niestety muszą poczekać. W moim mieście jest np. przystanek
    autobusowy na chodniku a na jezdni podwójna ciągła. Wszyscy grzecznie
    czekają... :)
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2011-11-12 13:49:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jeżeli zatrzymany pojazd zmusza innych uczestników ruchu do
    > przekroczenia linii ciągłej w celu ominięcia pojazdu zatrzymanego?

    jeśli sie zatrzymał, to muszą czekać, jeśli zaparkował, bądz jest
    unieruchomiony z innego powodu to mogą go ominąć przejeżdzając linie ciągłą
    i nie łamiąc przy tym przepisów.