  • Data: 2009-07-03 20:41:46
    Temat: Re: dziedziczenie c++
    Od: "larry2003" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h2lnvo$cl0$1@news.onet.pl...
    > A może to ty jesteś za głupi na programowanie? ;)
    > Jakbyś się zabrał za programowanie od przerobienia jakiegoś kursu
    > ewentualnie uważał w czasie nauki (co sugeruje plik "zaliczenie.cpp") a
    > nie majstrował jakiś kod i pisał "nie działa mi - pomóżcie" to byłoby Ci O
    > WIELE prościej. (Bo zabieranie się za dziedziczenie bez znajomości podstaw
    > jest siadanie za kierownicą bolidu F1 nie mając nawet prawka kat. B.)

    > Może naucz się czytać to co napisał do Ciebie kompilator/linker a nie z
    > każdą głupotą na grupę pisać? Dostałeś jasną informację, że brakuje
> [...]

    Generalnie, jeśli masz zamiar pisać teksty w stylu "A może to ty jesteś za
    głupi na programowanie? ;)" to pewnie lepiej gdybyś nic nie pisał, bo szkoda
    czytać, jak nie odpowiada ci to o co pytam możesz zignorować a nie pokazywać
    swoje JA. I strasznie żenują takie wiadomości. Życze żeby tobie też tak
    pomogli jak ty teraz...