  • 11. Data: 2002-04-18 19:02:32
    Temat: Re: ePolska - plan działań rządu
    Od: "DJ" <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    Piotr 'VaGla' Waglowski <v...@v...nospam.pl> napisał(a):

    > A tak wogole dowiedzialem sie wlasnie, ze Rzad pracuje nad kolejna wersja
    > dokumentu ePolska :)

    No bo najlepiej to kwity w nieskończoność pisać :) Jest się czym
    potem "chwalić". Już widzę obrady rządu: minister X wstaje i mówi, że ma 10
    wersję piątej podwersji poprawek do siódmej wersji dokumentu "X w Y", na co
    wstaje minister Z i mówi, że on jest lepszy bo ma 25 wersję, zawierająca 30
    poprawek do 75 wersji dokumentu "ePolska". Za tydzień znowu się licytują a
    premier zadowolony, bo rząd "pracuje". A efekty za 4 lata te same. Zmiana
    rządu. Potem następni się licytują i tak się to kręci a podatki trzeba płacić
    na ten cyrk.

  • 12. Data: 2002-04-18 19:03:32
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    t...@w...pdi.net wrote:

    > Zalezy pewnie od ceny za stalke dla zwyklego czlowieka. W Polsce jeszcze
    > jest bardzo kiepsko pod tym wzgledem to i Amatorskie Sieci Lokalne maja
    > wziecie.

    W skandynawii są MANy np. światłowodowe a całość wpięta kilkusetmegabitowym
    łączem do szkieletu. Oczywiście nie wszędzie i nie zawsze, ale jest to dość
    ciekawe, mieć 100Mbit/s po szkle do domku...

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "No, no. Windows isn't a virus. Viruses do something. "

  • 13. Data: 2002-04-20 12:41:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:
    > http://www.mi.gov.pl/lacznosc/polski/index.html
    > http://www.mi.gov.pl/lacznosc/polski/dokumenty/ePols
    ka.zip
    > Niestety Word, więc pozwoliłem sobie skonwertować:

    bo to M$-Polska