  • Data: 2019-08-02 10:28:45
    Temat: Re: elektronika praktyczna
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 22:28, Queequeg pisze:

    > W sumie możeby sobie znów prenumeratę zamówić...
    >
    > Piszą tam teraz w ogóle coś ciekawego, są jakieś ciekawe projekty?

    Czasy kiedy się wczytywałem są dawno minione. Teraz przeglądam tylko
    obrazki i najwyżej przejrzę pocztę - ciekawe jakie problemy/zdanie mają
    czytelnicy.
    Jedno takie pytanie ze stycznia 2014 skłoniło mnie raz do odezwania się
    do pana Piotra Góreckiego.

    Ja uważam, że EdW jest obecnie ciekawsza niż EP.
    P.G.