  • Data: 2019-08-02 12:26:57
    Temat: Re: elektronika praktyczna
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> wrote:

    > Elektronika dla Wszystkich jest rzeczywiście dla wszystkich. Są tam
    > artykuły dla początkujących, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Niedawno
    > skończył się krótki kurs Piotra Wyderskiego bezboleśnie wprowadzający w
    > świat PSoC, sporo się nauczyłem. Dzięki, Piotrze!

    Żeby był taki o FPGA... albo o DSP... choć może był / jest? :)

    > Tylko pdf. Więc raczej tablet :-)

    Szkoda :( Kindle kiepsko pokazuje PDF-y. Niby się da, ale nie jest to
    najczytelniejsze i najwygodniejsze. Tak czy inaczej kolorów nie pokaże.

    Tablet to jakaś opcja, mam jakiegoś iPada (tylko dlatego, że znajoma
    oddawała za darmo), ale leży, bo nie mam dla niego zastosowania. Może
    to i sposób.

    A ta prenumerata w PDF jest tańsza od papierowej?