  • Data: 2019-03-28 20:41:48
    Temat: Re: elementy furii
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    fir <p...@g...com> wrote:

    > robisz powazny blad nasza tepa usenetowa niedorozwinieta gnido caly czas
    > probujac udawac ze ja z toba rozmawiam i ze prowadzisz ze mna dyskusje
    > na rownym poziomie wklepujac swoje kretyniczne teksciki

    No nie, to tak nie działa, mój przesympatyczny, kulturalny kolego. To jest
    Usenet, grupy dyskusyjne. Jeśli nie podoba ci się, że ktoś komentuje Twoje
    posty, to załóż sobie blogaska na Oneciku i wyłącz na nim komenciki.

    Ja nie mam żadnej przyjemności w rozmowie z Tobą, ale jeśli marzy ci się,
    że zabronisz komuś reagowania na niewątpliwie wysokiej jakości treści,
    które taśmowo produkujesz, to... no cóż, to jest jedna z tych rzeczy,
    których zrobić nie możesz.

    Powtórzę: Usenet nie jest twoim prywatnym blogiem i nie Ty będziesz
    decydował, kto może komentować Twoje posty a kto nie.

    > prawda jest taka ze jestes niedorozwinietym kratynem lubiacym naduzywac
    > braku opcji bana dla niedorozwinietych narzucajacych sie z glupota
    > matolow na usenecie

    Opcja bana istnieje. Nazywa się killfile. Gorąco polecam. Myślę, że przy
    poziomie agresji i braku samokontroli, które tutaj prezentujesz, tylko na
    niej skorzystasz.

    > dla mnie bycie tego rodzaju prymitywnym bucem to powazne naduzycie,
    > bycie bucem doklejajacym sie do ludzi ktorzy jasno powiedzili ci ze
    > jestes narzucajacym sie bucem juz podchodzi pod nalezna penalizacje

    Sądzę, mój przesympatyczny, kulturalny kolego, że Twoje posty obrażają
    mnie odrobinę bardziej, niż moje Ciebie, więc zastanów się w wolnej chwili
    między pisaniem swoich niewątpliwie wysokiej jakości programików a
    przerzucaniem węgla, kto mógłby tutaj podlegać "pod należną penalizację".

    > moglbym powiedziec duzo wiecej, pare rzeczy od ktorych gowno w twoim
    > typie narobilo by na dywan,

    Narobiłoby*.

    Powrotu do zdrowia życzę.