    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: era rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 18 Aug 2009 15:20:26 +0200

    "Damian" napisał:

    > Niedawno podpisałem umowę w Erze na 24 miesiące, 2 dni po tym
    > oddałem telefon na niezgodność z umową ze względu ze od początku
    > były duże problemy z zasięgiem.

    Czyli zostałeś się bez telefonu, za to z 2-letnim zobowiązaniem płatniczym.
    Przejrzyj archiwum grupy, niedawno była tu na ten temat potężna dyskusja,
    niestety - wnioski z niej nie są dla Ciebie pocieszające. Chyba, że te
    problemy z zasięgiem to ewidentna wina Twojego (byłego) aparatu, wówczas
    może coś wskórasz (inny telefon?). Ale od cyrografu już się bezkosztowo nie
    uwolnisz.
    IMHO jeśli zakupu dokonałeś via internet a umowę przywiózł kurier - to
    miałeś prawo odstąpić od całości umowy *bez podania przyczyn*. Ale Ty już je
    podałeś, oddając sam telefon (?!), a te powody nie stanowią podstawy do
    unieważnienia umowy, czyli dumna zipa. Tak ja to widzę, ale może się mylę?

    JoteR