  • 1. Data: 2009-08-18 10:43:08
    Temat: era rozwiązanie umowy
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam, mam następujące pytanie:

    Niedawno podpisałem umowę w Erze na 24 miesiące, 2 dni po tym oddałem
    telefon na niezgodność z umową ze względu ze od początku były duże problemy
    z zasięgiem. Mam pytanie czy można rozwiązać umowę ze względu na takie
    problemy? dodam ze nie minęło jeszcze 2 tygodnie od podpisania umowy.

  • 2. Data: 2009-08-18 11:07:03
    Temat: Re: era rozwiązanie umowy
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problemy z zasięgiem. Mam pytanie czy można rozwiązać umowę ze względu na
    > takie problemy? dodam ze nie minęło jeszcze 2 tygodnie od podpisania

    z tego co pamietam to była jakaś rozdzielnośc pomiędzy telefonem a usługą
    abonamentową na którą się operator powołuje i nie możesz nic zrobić

  • 3. Data: 2009-08-18 12:59:24
    Od: "Strapczy" <S...@w...pl>

    > z tego co pamietam to była jakaś rozdzielnośc pomiędzy telefonem a usługą
    > abonamentową na którą się operator powołuje i nie możesz nic zrobić

    podpisałeś gdzie? w biurze?

    Ania

  • 4. Data: 2009-08-18 13:20:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Damian" napisał:

    > Niedawno podpisałem umowę w Erze na 24 miesiące, 2 dni po tym
    > oddałem telefon na niezgodność z umową ze względu ze od początku
    > były duże problemy z zasięgiem.

    Czyli zostałeś się bez telefonu, za to z 2-letnim zobowiązaniem płatniczym.
    Przejrzyj archiwum grupy, niedawno była tu na ten temat potężna dyskusja,
    niestety - wnioski z niej nie są dla Ciebie pocieszające. Chyba, że te
    problemy z zasięgiem to ewidentna wina Twojego (byłego) aparatu, wówczas
    może coś wskórasz (inny telefon?). Ale od cyrografu już się bezkosztowo nie
    uwolnisz.
    IMHO jeśli zakupu dokonałeś via internet a umowę przywiózł kurier - to
    miałeś prawo odstąpić od całości umowy *bez podania przyczyn*. Ale Ty już je
    podałeś, oddając sam telefon (?!), a te powody nie stanowią podstawy do
    unieważnienia umowy, czyli dumna zipa. Tak ja to widzę, ale może się mylę?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-08-18 14:32:31
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Umowę podpisałem w punkcie Ery. Następnie po dwóch dniach odniosłem telefon
    z powrotem, aby coś zaradzili na słąby zasięg (niedochodzące sms, pryszczące
    i przerywane rozmowy nawet w bliskiej odległości od nadajnika). Doradzono
    abym oddał telefon w trybie niezgodności z umową to jest szansa że po
    sprawdzeniu w serwisie wymienią mi na nowy. Czekam już tydzień a telefonu
    nie ma jeszcze, więc tak sobie po tych i innych komplikacjach pomyślałem o
    możliwości rozwiązania umowy :)

  • 6. Data: 2009-08-20 07:48:07
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Damian pisze:
> [...]
    > nie ma jeszcze, więc tak sobie po tych i innych komplikacjach pomyślałem o

    W przypadku, gdy udowodnisz im, że to wina telefonu, to jeszcze masz
    szansę, ale tylko na wymianę aparatu, bo na rozwiązanie umowy już nie.
    Jeśli to problem z samym zasięgiem to nawet daruj sobie pisanie
    reklamacji - przerobiłem wszystkie instytucje rzekomo chroniące
    konsumenta i odpowiedź zawsze była jedna - z telefonem można się
    przecież przemieszczać!! Ja to przerabiałem z siecią Minus Gsm
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|