    From: wchpikus <w...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: fatalne mocowanie anteny corab
    Date: Wed, 29 Jun 2011 14:49:41 +0200

    Nie zgodzę się ze najlepsza..
    Szczególnie po kilku latach wiszenia na dachu.
    Co do trzymania, tez mam wiele do życznia.
    Zauważ ze przy większych wiatrach trzymanie przez nich proponowane
    niestety nie trzyma anteny w miejscu.
    Nie mówie tutaj o 80cm, ale nie wiem czy widziałes jak zachowuje sie
    100cm antena na wietrze..

    Zainstalowalem troche tych anten, i niestety nadaje sie na jedno
    ustawienie, ale jak musisz zmieniać położenie od czasu do czasu,
    wykonanie tego nie ulatwia.
    Niestety tez nie wytrzymują tez próby czasu..
    Nie mówie ze sa złe, parametry maja jak każda inna antena za ta cene..