  • 1. Data: 2014-06-14 20:06:12
    Temat: ...free energy zrealizowane !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Oto wzmacniacz wzmacniający bez zasilania !
    Znaczy sam się zasila z wzmacnianego sygnału.

    Niech mi ktoś tera powie, że nie ma energii za darmo.

    http://www.e-telezakupy.pl/wzmacniacz-antenowy-p-233
    .html?zenid=kf36k4qjj6s74nd9i191k8gc65

  • 2. Data: 2014-06-14 20:09:27
    Temat: Re: ...free energy zrealizowane !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no przepraszam, że tak sam pod sobą robię...
    Ale muszę takie coś mieć ! To jest czaderskie !

    http://www.e-telezakupy.pl/nozyce-laserowe-p-272.htm

  • 3. Data: 2014-06-14 23:20:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Jun 2014 20:09:27 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale muszę takie coś mieć ! To jest czaderskie !
    > http://www.e-telezakupy.pl/nozyce-laserowe-p-272.htm

    Przecież to bez sensu, jak ruszych ręką to "linijka" się też
    przesunie, taki "ślad" nie gwarantuje prawidłowego cięcia.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-06-14 23:29:00
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 23:20:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Przecież to bez sensu, jak ruszych ręką to "linijka" się też
    >
    > przesunie, taki "ślad" nie gwarantuje prawidłowego cięcia.
    >

    > --
    >
    > Marek

    Sens tkwi w marży ze sprzedaży.

  • 5. Data: 2014-06-15 01:04:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-14 23:20, Marek pisze:

    > Przecież to bez sensu, jak ruszych ręką to "linijka" się też przesunie,
    > taki "ślad" nie gwarantuje prawidłowego cięcia.

    no jak nie jak tak - pod warunkiem, że masz znacznik na początku i końcu
    cięcia. Wtedy trza po prostu utrzymywać linię na tych znacznikach, i
    gitara, panie Paździoch !

  • 6. Data: 2014-06-15 05:46:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 14 Jun 2014 20:06:12 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Oto wzmacniacz wzmacniający bez zasilania !
    >Znaczy sam się zasila z wzmacnianego sygnału.
    >
    >Niech mi ktoś tera powie, że nie ma energii za darmo.

> [...]

    Okadzanie kadzidlem daje znacznie wieksze wzmocnienie! Wyprobowane!

    A.L.

  • 7. Data: 2014-06-15 05:48:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 14 Jun 2014 23:20:09 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Przecież to bez sensu, jak ruszych ręką to "linijka" się też
    >przesunie, taki "ślad" nie gwarantuje prawidłowego cięcia.

    Nieprawda. Znacznie latwiej ciac po linii prostej. Wyprobowalem. Inny
    model, ale podobny

    A.L.

  • 8. Data: 2014-06-15 11:25:58
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-06-15 05:48, A.L. pisze:

    > Nieprawda. Znacznie latwiej ciac po linii prostej. Wyprobowalem. Inny
    > model, ale podobny

    A jeszcze lepiej Olfa. Nóż krążkowy + mata + linijka. Wypróbowałem :-)
    Albo gilotyna.

    P.P.

  • 9. Data: 2014-06-15 22:03:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.06.2014 20:06, sundayman pisze:
    > Oto wzmacniacz wzmacniający bez zasilania !
    > Znaczy sam się zasila z wzmacnianego sygnału.
    >
    > Niech mi ktoś tera powie, że nie ma energii za darmo.

    Wypad z tym spamem, naciągaczu!

  • 10. Data: 2014-06-15 22:14:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-15 22:03, Andrzej Lawa napisał/a:

    > Wypad z tym spamem, naciągaczu!

    Z tobą wszystko ok? Wydaje mi się, że nie bardzo...

    --
    Czarek