    From: "Ktos" <k...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: funai, problem z odbiorem jednego z multipleksów
    Date: Wed, 30 Nov 2011 21:27:11 +0100

    Może to nie jest odpowiedź na Twój problem, ale miałem coś podobnego z
    telewizorem Orion (jak widać nie jest to problem taki rzadki, szczególnie
    wśród tańszego sprzętu).

    Odbiór MUX2 był doskonały, natomiast po przełączeniu na jakikolwiek kanał
    MUX3 , w najlepszym razie odbiornik zawieszał się po kilku minutach pracy.

    Jakiekolwiek naciśnięcie przycisku pilota powodowało natychmiastowe
    wyłączenie się telewizora.
    Nawet nie mogłem sprawdzić poziomu sygnału, itp. gdyż wejście do menu było
    niemożliwe.
    Wprowadzenie ustawień fabrycznych i ponowny skan nic nie dał.
    Telewizor był reklamowany u sprzedawcy i później zgłaszany do naprawy
    gwarancyjnej.
    Co ciekawe, w obu przypadkach była odmowa uznania reklamacji......ponieważ
    jak oświadczył serwis, wina leży po stronie nadawcy i 'złych parametrów
    nadawania' :-))

    Piszę w czasie przeszłym, ponieważ to nie mój TV, a u właścicieli bywam raz
    na kilka miesięcy.Nie wiem, jak jest teraz, ostatni raz widziałem to
    dziwactwo latem.

    W każdym razie faktycznie w strumieniu MUX3 jest coś, co 'wykłada'
    niedopracowane odbiorniki (może E-AC3, może dane EPG czy jeszcze jakieś inne
    cholerstwo).
    Ciekawy jestem Waszych sugestii.

    BTW:widziałem już upgrade firmware na stronie producenta.Jak będę u
    znajomych na święta, to zaaplikuję i zobaczę, co to dało.