    From: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: galeria z punktacją
    Date: Mon, 14 Jul 2014 13:13:52 +0100

    On 14/07/2014 09:20 Borys Pogoreło wrote:

    > http://pl.piwigo.org/basics/features
    >
    > Od bazy nie uciekniesz, ale SQLite jest samowystarczalny i wystarczy dla
    > małej instalacji.

    dziękuję, fajnie to Piwigo wygląda. Na pewno się przyda.
    Teraz widzę, że trochę źle określiłem potrzeby - "galeria" to za duże
    słowo tutaj. Potrzebuję scriptu, który wrzucę do katalogu ze zdjęciami.
    Zdjęcia będą zmieniane przynajmniej raz w miesiącu. Taki script musiałby
    wyświetlać miniaturki zdjęć z danego katalogu, wyświetlać zdjęcie po
    kliknięciu na miniaturkę i dawać możliwość oceny zdjęcia. Wynik
    zapisywać w pliku tekstowym, z którego potem będzie brany do dalszej
    obróbki już poza www.
    Jak pisałem - to nie musi być ładne, nie musi mieć panelu
    administratora, uploadera ani żadnych innych udogodnień. To ma być łatwe
    w obsłudze, nie zżerające zasobów komputera, narzędzie używane od czasu
    do czasu przez kilka tylko osób.

    Jeszcze raz dziękuję.

    --
    Michał