  • 1. Data: 2013-01-20 21:49:45
    Temat: gdzie assistance na 13 letni samochod bez AC ?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    szukam ubezpieczalni w mairę sensownej zeby kupic assistance na mazde premacy 2000 r.
    Z tego co widze nie jest to oferotwane osobno w tej chwili a jako dodatkowa opcja do
    AC. AC mi wyliczyli z AXA na prawie 1000 zł - bez sensu całkowicie bo samochod moze
    warty jest 10 tys a moze i nie.

    Chcialbym kupić assistance tylko po to zeby w razie problemu mozna bylo odholowac
    samochod tam gdzei go naprawia.

    Prosze o pomoc: czy gdzies mozna jeszcze kupic assistance osobno?

    Pozdrawiam
    RT

    htpp://decore-meble.pl

    Ładne meble drewniane

  • 2. Data: 2013-01-20 21:51:28
    Temat: Re: gdzie assistance na 13 letni samochod bez AC ?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 Jan 2013 12:49:45 -0800 (PST), "decore-meble.pl"
    <r...@g...com> wrote:

    >Prosze o pomoc: czy gdzies mozna jeszcze kupic assistance osobno?

    Jak masz konto w mBanku, to u nich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-01-20 21:52:46
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    Moze ADAC?

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2013-01-21 00:17:14
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-01-20 21:52:46 niejaki Piotr Molski napisał:
    > Moze ADAC?

    w polsce?

    zapooomnij

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2013-01-21 01:01:21
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    On 21 Sty, 00:17, p0li <p...@t...net> wrote:
    > T->Dnia 2013-01-20 21:52:46 niejaki Piotr Molski napisał:> Moze ADAC?
    > w polsce?
    > zapooomnij
    Wpadlem kiedys na jakas dyskusje o ADAC bodajze na www.camperteam.pl.
    W sumie polecali, chociaz nie pamietam szczegolow.
    Rzeczywiscie nie warto?

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2013-01-21 08:36:33
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-20 21:49, decore-meble.pl pisze:

    > Prosze o pomoc: czy gdzies mozna jeszcze kupic assistance osobno?

    Móc, to można, np. Generali sprzedaje. Ale już z tymi warunkami (wiek i
    brak AC), to albo odmówią, albo stawkę dadzą taką, że sam zrezygnujesz.
    No bo odpowiedz sobie na pytanie, czy zagwarantowałbyś za 1/10 - 1/5
    wartości ewentualnych kosztów pomocy pokrycie tych kosztów dla
    trzynastoletniego samochodu "z ulicy"?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-01-21 10:49:33
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-01-21 01:01:21 niejaki Piotr Molski napisał:
    > Wpadlem kiedys na jakas dyskusje o ADAC bodajze na www.camperteam.pl.
    > W sumie polecali, chociaz nie pamietam szczegolow.
    > Rzeczywiscie nie warto?

    adac dobrze działa za granicą - w polsce to jest tragedia
    mam adac-a ze względu że obecnie mieszkam w niemczech i gdy mi raz się
    zepsuł samochód w polsce to możnaby powieść napisać - ja napisze w skróce -
    w sobotę i niedzielę nieczynne, laweta do 280km liczone z dojezdem do
    klienta i powrotem lawety do domu, czas oczekiwania ~6h itd
    to że udało mi się doholowac auto do mechanika zawdzięczam awanturze jaką
    zona zrobiła w centrali adac w monachium i własnej dopłacie holownikowi
    żeby mnie z warszawy do karczewa zawiózł

    w niemczech gdy mi się po raz drugi auto zepsuło w okolicach szczecina -
    przyjechała laweta po niecałej godzinie (też noc i też niedziela),
    zapakował auto i pojechaliśmy do domu 480km - bez żadnych problemów

    także - jak widac w pl est żałoścnie a winika to z tego (wg słów kierowcy
    holownika) że z niemiec dostają ok 9zł za km z czego holownik dostaje
    niecałe 2 a reszta idzie na biurwy w poznaniu

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2013-01-21 10:58:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >za 1/10 - 1/5 wartości ewentualnych kosztów pomocy pokrycie tych
    >kosztów dla trzynastoletniego samochodu "z ulicy"?

    No, moja scierka jeszcze wiele lat jezdzila i pomocy nie wzywala.
    A z nowiutkiego Daewoo trzy razy przesiadalem sie na lawete ..

    J.

  • 9. Data: 2013-01-21 11:04:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, January 21, 2013, 10:58:15 AM, you wrote:

    > No, moja scierka jeszcze wiele lat jezdzila i pomocy nie wzywala.
    > A z nowiutkiego Daewoo trzy razy przesiadalem sie na lawete ..

    Ile z tych trzech razów było z powodu zepsutego immobilisera?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-01-21 11:13:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Ile z tych trzech razów było z powodu zepsutego immobilisera?

    Ze dwa, ale co to ubezpieczyciela obchodzi, skoro musi i tak pokryc
    koszta lawety, samochodu zastepczego, hotelu itp ...

    J.