  • 1. Data: 2013-01-20 16:10:59
    Temat: Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
    Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl>

    Poseł Platformy Obywatelskiej Stanisław Żmijan chciałby, aby kierowcy
    płacili za przejazd drogami krajowymi. - Musimy się zastanowić, skąd wziąć
    pieniądze na dokończenie programu budowy dróg krajowych - wyjaśnia

    Cały tekst:
    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13206443,Pose
    l_PO__Powinnismy_placic_za_jazde_drogami_krajowymi.h
    tml#ixzz2IWqZyfDj

  • 2. Data: 2013-01-20 16:37:20
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    > płacili za przejazd drogami krajowymi. - Musimy się zastanowić, skąd
    > wziąć pieniądze na dokończenie programu budowy dróg krajowych -

    Raczej musimy się zastanowić, gdzie się podziały te pieniądze płacone
    przez kierowców w innej formie od 1998 r. Złodziej, który okrada dwa
    razy tą samą ofiarę jest już bezczelnym skurwysynem.

  • 3. Data: 2013-01-20 16:44:54
    Od: RedLite <y...@b...von.ua>

    W dniu 20.01.2013 16:10, Andrzej pisze:
> [...]
    >
    > Cały tekst:
    > http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13206443,Pose
    l_PO__Powinnismy_placic_za_jazde_drogami_krajowymi.h

    Najpierw niech pan poseł wykaże, na jakie wydatki budżetowe idzie akcyza
    w paliwie.
    Debata jest potrzebna, ale na temat do czego jest nam potrzebny poseł
    Żmijan - byle żul spod budki z piwem, i podejrzewam za mniejsze
    pieniądze - wymyśliłby kolejny haracz od kierowców.

    --

    RedLite

  • 4. Data: 2013-01-20 16:59:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Andrzej* napisał(-a):

    > Poseł Platformy Obywatelskiej Stanisław Żmijan chciałby

    14.01.2013, 11:01
    rnetia.pl

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-01-20 17:07:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-20 16:10, Andrzej pisze:
> [...]
    >
    > Cały tekst:
    > http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13206443,Pose
    l_PO__Powinnismy_placic_za_jazde_drogami_krajowymi.h

    A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-01-20 17:40:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 Jan 2013 17:07:53 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

    Ja się wcale nie zdziwię. Po coś tego via-tolla budują :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-01-20 17:45:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-20 17:40, jerzu pisze:

    > Ja się wcale nie zdziwię. Po coś tego via-tolla budują :)

    Będzie jak za komuny. Ostatni gasi światło.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2013-01-20 17:50:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 17:07:53 +0100, megrims napisał(a):

    > A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

    Ja się zdziwię jak nie wejdzie...

  • 9. Data: 2013-01-20 18:45:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 16:10:59 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
> [...]
    >

    > Cały tekst:
    >
    > http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13206443,Pose
    l_PO__Powinnismy_placic_za_jazde_drogami_krajowymi.h

    Nie ma sprawy. Jak ktoś zbuduje swoją prywatną drogę to dlaczego nie. Historia zna
    takie przypadki. Ale coś mi się widzi że drogi krajowe zbudowane były za pieniądze
    wszystkich Polaków. A może nie ma już niczego co można wśród koleżeństwa
    sprywatyzować, znaczy się ukraść. I wypadało by teraz sprywatyzować państwowe drogi.
    Dla dobra wszystkich oczywiście. Prywatne będzie lepiej zarządzane.

  • 10. Data: 2013-01-20 21:50:33
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    ps.com...
[...]

    mogę się mylić, ale mam wrażenie, że za autostrady też płaciłem...

    ps sorki za cytowanie