  • 1. Data: 2013-01-20 15:29:23
    Temat: Na ile raz PZU rozkłada pakiet AC+OC ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Stukam w gogola i nie mogę znaleźc oficjalnej informacji na ile
    obecnie rat można rozłozyć pakiet AC+OC w PZU ? Czy ktoś poratował by
    mnie czym nakarmić gogole? Jedyne co potrafię znaleźć to informacja o
    rozbiciu z PZUonline, ale czy to te same reguły jak u agenta? Już kiedyś
    się dowiedziałem u jednego że "paanie, co pan tam wyczytał w tym
    internacie, u nas jest inaczej".

  • 2. Data: 2013-01-20 16:02:35
    Temat: Re: Na ile raz PZU rozkłada pakiet AC+OC ?
    Od: <2...@3...160235.invalid> (Tom N)

    Sebastian Biały w

> [...]
    > rozbiciu z PZUonline, ale czy to te same reguły jak u agenta? Już kiedyś
    > się dowiedziałem u jednego że "paanie, co pan tam wyczytał w tym

    I nie mogłeś się odwrócić na pięcie, wyjść, i udać sie do agenta, który
    oferuje warunki porównywalne z tymi z "internatu", albo wręcz ubezpieczyć w
    "internacie"?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-01-20 18:51:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    [...]
    Zadzwoń: 801 102 102
    lub: 22 566 55 55

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2013-01-21 12:24:00
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-20 16:02, (Tom N) pisze:
> [...]
    > oferuje warunki porównywalne z tymi z "internatu", albo wręcz ubezpieczyć w

    Agent zwykle daje dużo lepsze warunki niż internecie. Przetestowane
    wielokrotnie. Dziwi mnie że ktoś korzysta z Internet Direct, dla mnie
    bzdura!