  • 1. Data: 2009-03-19 06:38:26
    Temat: gdzie dorobic linke sprzegla?
    Od: "martae" <m...@h...com>

    witam, prosze o porade gdzie mozna dorobic solidna linke sprzegla?

    me

  • 2. Data: 2009-03-19 06:49:24
    Temat: Re: gdzie dorobic linke sprzegla?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Prosze: http://www.autolinka.com.pl/

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-03-19 09:34:52
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 07:49:24 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!
    >"martae" <m...@h...com> wrote in message
    >
    >Prosze: http://www.autolinka.com.pl/

    Dla alternatywy polece http://www.linmot.pl/
    zdecydowanie taniej, trochę linek u nich dorabiałem i zawsze byłem
    zadowolony.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń

  • 4. Data: 2009-03-19 15:20:54
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "martae" <m...@h...com> napisał

    http://www.konsor.pl/

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 5. Data: 2009-03-19 15:58:51
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Mar 2009 16:20:54 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >http://www.konsor.pl/

    miala byc SOLIDNA Zapku. A konsor uzywa gownianych linek :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 6. Data: 2009-03-19 19:49:04
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik <n...@s...com> napisal

    > miala byc SOLIDNA Zapku. A konsor uzywa gownianych linek :-/

    Acha. Kiedys jak dorabialem u niego do Junaka to bylo ok.
    Ale kiedy to bylo ???

    A solidne to chyba oryginalne.

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 7. Data: 2009-03-19 20:07:57
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Mar 2009 20:49:04 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Acha. Kiedys jak dorabialem u niego do Junaka to bylo ok.
    >Ale kiedy to bylo ???

    Glownym grzechem konsora jest uzywanie linek z malej ilosci drutow,
    urwalo mi sie ich juz kilka i tera wole dac wiecej i kupic gdzie
    indziej. Tera bede testowac versah, ale same linki robia dobre
    wrazenie (znaczy maja duzo malych drucikow) i przyzwoicie sa
    wykonczone. Czy i jak beda dzialac to sie dowiem najwczesniej za rok
    :)

    >A solidne to chyba oryginalne.

    AFAIR czarnuchy do afryk najchetniej biora oryginaly, bo trwaloscia
    przebijaja wszystko. Ale ja nie jezdze daleko to se moge pozwolic na
    zamienniki :)

    pozdr
    newrom
    PS. autolinka byl tu polecany, ale nie wiem czy jest dobry.
    PPS. jak dorabiac to dobrze by bylo kupic linke w poteflonie