  • Data: 2010-11-24 19:50:54
    Temat: Re: gdzie kupic rs232 <> usb ale ttl
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bagno napisało:

    > Jest taki, że od jednej strony masz wtyczkę usb a od drugiej typowe
    > gniazdo 9 pinów. I tak by mi najbardziej pasowało.

    To obawiam się, że nie będzie pasowało. Złącze DB-9 nie jest żadnym
    standardem dla transmisji szeregowej TTL. Jeśli już ktoś takie sygnały
    wyprowadza na zewnątrz obudowy, to najczęściej na jakimś RJ albo na
    własnym złączu, jak choćby Nokia.

    > Może kiedyś były. Przejrzałem miliard aukcji i nie widze.

    Miliard? To chyba nie jest najlepsza metoda. Ja zacząłem przeglądać
    trzysta wybranych i w ciągu minuty znalazłem właściwy.

    --
    Jarek