  • 1. Data: 2010-11-23 13:57:49
    Temat: gdzie kupic rs232 <> usb ale ttl
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje taki kabel ubs <> "niby rs232" taki zeby po stronie rs byly normalne
    poziomy ttl. Kiedys kupilem
    jakis najtanszy i tak bylo.

    Pelno tego na allegro ale nie chce trafic na cos z normalnymi poziomami napiec.

    Moze ktos polecic u kogo kupic ? Najbardziej szczesliwy bylbym gdyby to nie bylo u
    kogos kto ma normalna
    cene a nie 2 zl towar + 30 zl przesylka. Tacy mnie draznia strasznie.

    Andrzej

  • 2. Data: 2010-11-23 14:33:10
    Temat: Re: gdzie kupic rs232 <> usb ale ttl
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    bagno napisało:

    > Potrzebuje taki kabel ubs <> "niby rs232" taki zeby po stronie rs byly
    > normalne poziomy ttl. Kiedys kupilem jakis najtanszy i tak bylo.

    Kabel do starszych nokii powinien się nadać. Kiedyś korzystałem z takich
    kabli z wtyczką DB-9 do podłączania się do urządzeń z łączem szeregowym
    z poziomami TTL. Wersje USB też występuja w przyrodzie. W tym kierunku
    najlepiej szukać.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-11-23 14:48:06
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On 23 Lis, 14:33, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

> [...]
    > kabli z wtyczką DB-9 do podłączania się do urządzeń z łączem szeregowym
    > z poziomami TTL. Wersje USB też występuja w przyrodzie. W tym kierunku

    A MAX232 + 4 kondensatory nie może być? ;P

    m.

  • 4. Data: 2010-11-23 15:03:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Martin Lukasik napisał:

    > A MAX232 + 4 kondensatory nie może być? ;P

    Nie tylko może, tam *w środku* jest MAX232 + 4 kondensatory. Chodzi
    o to, by samemu tego nie klecić, tylko wziąć gotowy kabel z wtyczką.
    Jak zrobić to w wersji USB, też ogólnie wiadomo, ale niektórzy wolą
    kupić.

    Jarek

    --
    Dżentelmen, to ktoś, kto potrafi grać na akordeonie, ale tego nie robi.

  • 5. Data: 2010-11-23 16:58:28
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]
    > o to, by samemu tego nie klecić, tylko wziąć gotowy kabel z wtyczką.
    > Jak zrobić to w wersji USB, też ogólnie wiadomo, ale niektórzy wolą

    No właśnie. Ja wolę kupić.

  • 6. Data: 2010-11-23 18:22:02
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 23.11.2010 14:57, bagno pisze:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje taki kabel ubs <> "niby rs232" taki zeby po stronie rs byly normalne
    poziomy ttl. Kiedys kupilem
    > jakis najtanszy i tak bylo.

    http://cgi.ebay.com/USB-2-0-to-UART-TTL-6PIN-Module-
    Serial-Converter-CP2102_W0QQitemZ180532641086QQcateg
    oryZ41993QQcmdZViewItem
    (nie moja aukcja)

    M.

  • 7. Data: 2010-11-24 05:28:32
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://cgi.ebay.com/USB-2-0-to-UART-TTL-6PIN-Module-
    Serial-Converter-CP2102_W0QQitemZ180532641086QQcateg
    oryZ41993QQcmdZViewItem

    Ale ja to muszę mieć w formie gotowego kabla. No i najlepiej gdyby było dużo
    taniej.

  • 8. Data: 2010-11-24 09:49:31
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie bylo u kogos kto ma normalna
    > cene a nie 2 zl towar + 30 zl przesylka. Tacy mnie draznia strasznie.

    Witam,

    http://www.meraprojekt.com.pl/produkty.html

    Ja mam chyba ten MP00101 i bardzo dobrze się sprawuje.
    Nie pamiętam czy kupowałem na alledrogo, czy tutaj
    http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?product
    s_id=191 ?

    Pzdr.
    Gejzero

  • 9. Data: 2010-11-24 12:24:02
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On 24 Lis, 05:28, "bagno" <b...@o...pl> wrote:

    > Ale ja to musz mie w formie gotowego kabla. No i najlepiej gdyby by o du o
    > taniej.

    Najlepiej, żeby dodawali to do płatków kukurydzianych, albo płacili Ci
    za to, że chcesz to mieć ;-)
    Bez jaj, US$ 5 to chyba nie taki majątek?
    Możesz to sklecić samemu w 5 minut jeśli wolisz...
    Kup chińską "przejściówkę" RS232 <-> USB, miliony tego na alledrogo,
    najtańsze widzę po 2.89 zł (!).
    Do tego MAX232 (nie wiem ile to teraz kosztuje, 50gr?) i 4
    kondensatory elektrolityczne 10uF/16V. Kolejne 50gr.
    I do tego obudowa na RS232 + złącze, pewnie z 3zł za całość.
    Łącznie ~7zł. Do przełknięcia?
    Tylko trzeba spędzić te 5-15 minut z lutownicą...

    m.

  • 10. Data: 2010-11-24 17:07:45
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Martin Lukasik wrote:

    > Najlepiej, żeby dodawali to do płatków kukurydzianych, albo płacili Ci
    > za to, że chcesz to mieć ;-)
    > Bez jaj, US$ 5 to chyba nie taki majątek?

    6$. Czas oczekiwania : miesiąc. Nie mogę tyle czekać.

    > Możesz to sklecić samemu w 5 minut jeśli wolisz...
    > Kup chińską "przejściówkę" RS232 <-> USB, miliony tego na alledrogo,
    > najtańsze widzę po 2.89 zł (!).

    Nie 2,89 tylko 3 razy tyle bo większość kosztów ukryta jest w przesyłke. Ale
    akurat nie o cene tu chodzi.

    > Do tego MAX232 (nie wiem ile to teraz kosztuje, 50gr?) i 4
    > kondensatory elektrolityczne 10uF/16V. Kolejne 50gr.
    > I do tego obudowa na RS232 + złącze, pewnie z 3zł za całość.
    > Łącznie ~7zł. Do przełknięcia?

    7 + pewnie 20 zł przesyłki bo nie mam czasu tego szukać na miejscu.

    Ja wiem jak się robi taki kabel i ile to kosztuje.

    > Tylko trzeba spędzić te 5-15 minut z lutownicą...

    Prowizorki robione w 5-15 minut już mam. Teraz chce kupic zwykły gotowy
    kabel. Wiem, że niektóre mają poziomy ttl po stronie rs232 (bo sam taki
    kiedyś
    kupiłem) ale niektóre mają też normalny rs232. I nie chciałbym na taki
    trafić.

    Myślałem, że może ktoś ostatnio coś takiego kupował i mi powie u kogo.
    .