  • 11. Data: 2023-10-01 11:03:32
    Temat: Re: genialne
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-30 o 14:25, PiteR pisze:
    > sam tak zrobię chujom
    >
    > https://ibb.co/2SzJdGK

    Żałosne.

    Przecież unijne regulacje ochoczo implementowane przez pisowców
    zmierzają do pierdylona kamer które zabiorą pracę ludziom.

    Zamiast zachowywać się jak gówniarze pomyślelibyście na kogo zagłosować
    aby aby to nie doszło do skutku

  • 12. Data: 2023-10-01 12:24:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 11:03, _Master_ pisze:

    > pomyślelibyście na kogo zagłosować
    > aby aby to nie doszło do skutku

    On naprawdę wierzy.

  • 13. Data: 2023-10-01 12:57:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2023 11:03:32 +0200, w <ufbccf$c5s$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Przecież unijne regulacje ochoczo implementowane przez pisowców
    > zmierzają do pierdylona kamer które zabiorą pracę ludziom.

    Ja bym zakazał stosowania kodów kreskowych.
    Te czytniki zabierają ludziom pracę -- pani Kasia powinna ręcznie te kody
    przeklepywać.

  • 14. Data: 2023-10-01 13:20:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 01 Oct 2023 08:23:31 +0100, PiteR

    > ale mnie się w życiu nudzi ;)
    > tylko szukam zaczepki żeby oddać się idei.
    > w pizdę i na gaz.

    Właśnie widzę, co gorsza takich jak ty jest na pęczki.

    > Może chuj będzie musiał jakieś papiery wypełniać
    > z kierownikiem rozmawiać, na rozprawy przychodzić.

    Ten chuj co próbuje zarobić na utrzymanie rodziny?
    Ja wiem że można pierdolić w internecie i też brać
    za to kasę, ale nie wszyscy są do tego stworzeni.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2023-10-01 19:17:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufb7an$81u$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > On to samo pomyśli- jak Ty się zorganizujesz :-)

    +1

    haha :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 16. Data: 2023-10-01 21:33:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 12:57, r...@k...pl pisze:
    > Ja bym zakazał stosowania kodów kreskowych.
    > Te czytniki zabierają ludziom pracę -- pani Kasia powinna ręcznie te kody
    > przeklepywać.

    A ja poczekam aż będziesz jęczał po internetach że Ci mandaty wlepiają
    za sprawny holomogowany, nie kradziony ;-) samochód i odbierają Ci
    wolność wjazdu do miasta.

    Będziesz szukał sprawiedliwość w SRUE i skarżył się na INWIGILACJĘ jak
    za Pegasusa ;-)

  • 17. Data: 2023-10-01 21:35:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 12:57, r...@k...pl pisze:
    > Ja bym zakazał stosowania kodów kreskowych.
    > Te czytniki zabierają ludziom pracę -- pani Kasia powinna ręcznie te kody
    > przeklepywać.

    Nie wiem dlaczego z tego zdania zrozumiałeś tylko o pracy.

    A inwigilacja to Ci nie przeszkadza?