  • Data: 2017-12-07 01:58:42
    Temat: Re: gioś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Dec 2017 23:05:38 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Właściwie to się chyba nigdy nie skończyło. SKO w dwóch (a może nawet

    No ba ... komornik zabral zero i uznal ze dlug uregulowano, czy ze
    egzekucja sie nie udala, wiec dalej wisi ?

    > w trzech) orzeczeniach stwierdziło, że "organ podatkowy" podjął decyzję
    > "z rażącym naruszeniem prawa". Ja to sobie naiwnie myslałem, że coś
    > dalej z tego będzie, bo nie jest powszechnie uzanwane, by cokolwiek
    > robić z rażącym naruszeniem prawa. Jeśli kto rażąco naruszy prawo w ten
    > sposób, że drugiemu da po gębie albo mu co ukradnie, to takim od razu
    > się zajmą. Ale urzędnik widać może sobie naruszać ile chce, i nawet nie
    > musi się z tego tłmaczyć. Stanowiska w każdym razie żaden nie zajął.
    > A tak po prawdzie, za taką arogancję ktoś powinien je stracić.

    To byl komornik, czy "poborca skarbowy" ?
    Bo na komornika to by warto doniesc to ich izby, niech sie wypowiedza
    w kwestii etyki, a teraz maja taki niepewny klimat :-)
    Poborcy chyba jednak swojej etyki nie maja :-)

    Albo z grubej rury - do Ziobry napisz :-)

    J.