  • Data: 2015-04-12 01:13:08
    Temat: Re: golf czy mustang
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-11 18:39, megrims wrote:

    > rozwiń, czego może tam nie być co jest przydatne

    Polecę bardziej 10 letnimi ficzerami E65 bo je znam :) ale nie
    sądzę żeby po 10 latach trafiły do serii 5.

    -Night Vision + DLS
    -ARS
    -poziomowanie
    -widok "z góry" (zrobione w krakowie)
    -5 kamerek
    -światła laserowe
    -wentylowane fotele

    hud, światła led segmentowe, kamery czytające znaki i trzymające pas
    były w F30 ze 2 lata temu (chyba 330) jakim jeździłem, więc w 5 są :)

    z tm że 5 jest sporo cichsza od super głośnej i źle się prowadzącej
    trójki :)

    ---