  • Data: 2017-06-14 18:27:42
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-06-2017 o 18:13, Pszemol pisze:

    > Jak widać nie są takie lepsze skoro nie umieją trzymać map offline a
    > jednocześnie pokazywać korki uliczne i podpowiadać alternatywne trasy dla
    > jego ominięcia, a Google Maps to potrafi.

    Co Ty bredzisz?
    Przecież wszystko powyżej było właśnie o google maps.

    Aplikacja której używam ZAMIAST tego gniota, potrafią to wszystko, tyle
    że nie potrzebują do tego połączenia z internetem, nawet w celu
    ominięcia zatorów.

    > Czasu??? Może odczyt z SD card masz powolny :-)

    No właśnie o tą różnicę czasu między wyznaczeniem trasy offline a online
    chodzi.