  • 1. Data: 2005-05-30 17:03:15
    Temat: gts wrocław ;/
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    Jako jedyny nie przetrzymał dzisiaj burzy. Wygląda tak jak by zdechło im
    zasilanie i nie mieli UPSów (albo wsytarczyły na baaardzo krótko). shame ...

    TP

  • 2. Data: 2005-05-30 20:12:15
    Temat: Re: gts wrocław ;/
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Tomasz Paszkowski (2005-05-30 19:03):

    > Jako jedyny nie przetrzymał dzisiaj burzy. Wygląda tak jak by zdechło im
    > zasilanie i nie mieli UPSów (albo wsytarczyły na baaardzo krótko). shame ...

    Nie było ich jakieś 2 godziny. Jeszcze ok. 20:00 widziałem piękną
    błyskawicę walącą prosto w maszt na Poltegorze, ale wtedy już była
    łączność. Można sobie wyobrazić, co się działo w apogeum przed 18:00.

    MWK

  • 3. Data: 2005-05-30 21:44:56
    Od: Marcin Kulas <2...@j...org>

    Tomasz Paszkowski wrote:
    > Jako jedyny nie przetrzymał dzisiaj burzy.

    TK też się, z mojego punktu widzenia, posypało.

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 4. Data: 2005-05-30 22:07:19
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <s...@j...org> Marcin Kulas napisał(a):

    > TK też się, z mojego punktu widzenia, posypało.

    U mnie tylko GTS padł, Futuro oraz TK działali dzielnie :)

  • 5. Data: 2005-05-30 22:08:07
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <d7fh0j$ovt$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Jako jedyny nie przetrzymał dzisiaj burzy. Wygląda tak jak by zdechło im
    > zasilanie i nie mieli UPSów (albo wsytarczyły na baaardzo krótko). shame ...

    Raczej po zeszłotygodniowej awarii cosik skiepścili, u mnie znacząco spadła
    moc sygnału po awarii 23-go.

  • 6. Data: 2005-05-31 08:54:01
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@p...tvk.wroc.pl> Admin TVK Tel-Ka napisał(a):

    > U mnie tylko GTS padł, Futuro oraz TK działali dzielnie :)

    Crowley i Exatel również nawet na 5 sekund się nie zdławił :)

    TP

  • 7. Data: 2005-05-31 09:00:00
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@p...tvk.wroc.pl> Admin TVK Tel-Ka napisał(a):

    > Raczej po zeszłotygodniowej awarii cosik skiepścili, u mnie znacząco spadła
    > moc sygnału po awarii 23-go.

    Ja mam spięcie bezpośrednio w poltegorze i nie miałem do nich linku. A zdechli
    kilka chwil po tym jak padło zasilanie w tym budynku.

    TP

  • 8. Data: 2005-06-02 14:50:16
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

> [...]

    > zasilanie i nie mieli UPSów (albo wsytarczyły na baaardzo krótko). shame ...

    heheh i dzisiaj to samo :) tym razem GTSowe upsy wytrzymały całe 8 minut :)

    TP

  • 9. Data: 2005-06-02 15:38:39
    Temat: Re: gts wroc?aw ;/
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Paszkowski <a...@w...pl> wrote:
    > W artykule <d7fh0j$ovt$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisa?(a):

    > heheh i dzisiaj to samo :) tym razem GTSowe upsy wytrzyma?y ca?e 8 minut :)

    i dalej lezy, juz 50 minut...

    a.

  • 10. Data: 2005-06-02 15:41:45
    Od: Marcin Kulas <2...@j...org>

    Wemif wrote:

    > i dalej lezy, juz 50 minut...

    True, true...

    Może się złożymy na agregat i paliwo? :)

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org