  • 1. Data: 2005-05-27 23:46:08
    Temat: bez komentarza ...
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    Trying 193.59.201.49.43...
    Connected to whois.dns.pl.
    Escape character is '^]'.
    exatel.pl
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    The exatel.pl domain name is undergoing proceeding.
    Whois database last updated: 2005.05.28
    Connection closed by foreign host.

    TP

  • 2. Data: 2005-05-28 07:13:04
    Temat: Re: bez komentarza ...
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > The [CIACH] domain name is undergoing proceeding.
    > Whois database last updated: 2005.05.28
    > Connection closed by foreign host.

    Wybacz, że się czepiam, ale co polip obchodzi dowolna domena, której
    postępowanie jest wyjaśniane? Jaki ma wpływ na polską część internetu?
    Jeżeli Twój post ma służyć, może wytłumacz, w czym problem. :)

    Pozdr,

  • 3. Data: 2005-05-28 08:10:44
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:d795v5$b0p$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Rafal.Doroszkiewicz z adresu <j...@v...net.pl> napisał(a):

    > Wybacz, że się czepiam, ale co polip obchodzi dowolna domena, której
    > postępowanie jest wyjaśniane? Jaki ma wpływ na polską część internetu?
    > Jeżeli Twój post ma służyć, może wytłumacz, w czym problem. :)

    hmmm, wiesz co to exatel ? wiesz co robia ?
    wiesz ze jakby ich domena zniknela to byloby male zamieszanie ? ;)

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 4. Data: 2005-05-28 08:27:37
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Adam Paluch napisał(a):
    > W artykule news:d795v5$b0p$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > hmmm, wiesz co to exatel ? wiesz co robia ?
    > wiesz ze jakby ich domena zniknela to byloby male zamieszanie ? ;)

    nie zdziwilbym sie gdyby znikla
    ta firma to jakas porazka - jeden wielki balagan

    --
    Mateusz

  • 5. Data: 2005-05-28 08:36:03
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > nie zdziwilbym sie gdyby znikla
    > ta firma to jakas porazka - jeden wielki balagan

    A chciałem właśnie zoobaczyć czy może przybyły jakieś węzły dostępowe
    itp. a tu:
    "Odnalezienie www.exatel.pl było niemożliwe. Sprawdź poprawność nazwy, a
    następnie spróbuj ponownie."

    ;)
    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 6. Data: 2005-05-28 09:03:23
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d798tq$kr4$1@opal.futuro.pl> Adam Paluch napisał(a):

    > wiesz ze jakby ich domena zniknela to byloby male zamieszanie ? ;)

    acid@orbital|pts/1|11:06:02|~ > host -t ns exatel.pl
    Host exatel.pl not found: 3(NXDOMAIN)

    ;)

    TP

  • 7. Data: 2005-05-28 10:27:52
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <d795v5$b0p$1@nemesis.news.tpi.pl> Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Wybacz, że się czepiam, ale co polip obchodzi dowolna domena, której
    > postępowanie jest wyjaśniane? Jaki ma wpływ na polską część internetu?
    > Jeżeli Twój post ma służyć, może wytłumacz, w czym problem. :)

    To moze wejdz na www.telenergo.pl czy tez www.telbank.pl - to chyba
    wszystko wyjasni.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2005-05-28 11:42:50
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Adam Paluch napisał(a):
    > hmmm, wiesz co to exatel ? wiesz co robia ?
    > wiesz ze jakby ich domena zniknela to byloby male zamieszanie ? ;)

    Wiem co to za _domena_ i nie wiem, co w polskiej części internetu
    zmienia, że prowadzą postępowanie wyjaśniające, a nawet, gdyby zniknęła.

    Pozdr,

  • 9. Data: 2005-05-28 11:49:12
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat napisał(a):
    > To moze wejdz na www.telenergo.pl czy tez www.telbank.pl - to chyba
    > wszystko wyjasni.

    Upał tak działa na ludzi? :)
    Może raz jeszcze: <d79lp0$ii$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Tomasz P. nie napisał niczego, co ma związek z polipem. Oczywiście,
    mógłby dodać kilka słów, a nawet opinię nt. Exatel S.A., być może wtedy
    Jego post wyglądałby inaczej. W tej chwili uważałem, że dowolne
    wklejanie informacji o jakiejkolwiek domenie *.pl nie jest żadnym
    gruntem pod dyskusję, a odpowiedzi w stylu "wejdz tu, chyba wszystko
    wyjaśni" są niczym, skoro sam wątek niczemu nie służy. :)

    Pozdr,

  • 10. Data: 2005-05-28 13:21:37
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d79lp0$ii$1@nemesis.news.tpi.pl> Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Wiem co to za _domena_ i nie wiem, co w polskiej części internetu
    > zmienia, że prowadzą postępowanie wyjaśniające, a nawet, gdyby zniknęła.

    Pokazuje jaki jest bałagan w firmie bo połączeniu telenergo i telbanku.

    TP