  • 1. Data: 2005-05-27 17:40:58
    Temat: problem z mułem
    Od: "szaradii" <s...@p...onet.pl>

    po kilku minutach po uruchomieniu (45b, 46a)
    wywala błąd

    " Wystąpił problem z aplikacją eMule i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy
    za kłopoty. "

    zamykam i wywala się muł , co jest grane gdzie szukać przyczyny
    (piszcie łapatologicznie bo jestem ciańki jeżeli cjodzi o XP)
    pozd

  • 2. Data: 2005-05-27 17:59:39
    Temat: Re: problem z mułem
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "szaradii" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamykam i wywala się muł , co jest grane gdzie szukać przyczyny
    > (piszcie łapatologicznie bo jestem ciańki jeżeli cjodzi o XP)

    Masz rację - z mułami w PL internecie jest duży problem... Po kilku minutach
    od uruchomienia takiego muła występują z nimi problemy. Całe szczęście
    (jak piszesz), gdy taki muł się zamknie i wywali - może w tym czasie chociaż
    trochę się zastanowi, co robi, gdzie się znalazł, etc.
    Pytasz, gdzie szukać przyczyn... Hmmm - odpowiem Ci w moim stylu:
    na korzystanie z internetu powinny być wydawane ceryfikaty
    potwierdzające, że nie jest się mułem...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-05-27 18:10:01
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik DooMiniK napisał:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Masz rację - z mułami w PL internecie jest duży problem... Po kilku
    > minutach

    Zbyt ogólnie napisałeś, łopatologicznie miało być.
    --
    Olek

  • 4. Data: 2005-05-27 18:20:02
    Od: "MaW" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zbyt ogólnie napisałeś, łopatologicznie miało być.

    łopatoliogicznie to mi sie kojarzy Wujek Staszek MCR i jedno jego słowo. Na
    literę "S"

    MaW

  • 5. Data: 2005-05-27 18:30:03
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    "szaradii" <s...@p...onet.pl> writes:

    > zamykam i wywala się muł , co jest grane gdzie szukać przyczyny

    NTG, muły nie mają polipów.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 6. Data: 2005-05-27 22:41:00
    Od: "szaradii" <s...@p...onet.pl>

    no i g.... sie dowiedziałem
    bóg zapłać

  • 7. Data: 2005-05-27 23:12:45
    Od: Lesio <3...@p...FyMy>

    szaradii napisał(a):
    > no i g.... sie dowiedziałem
    > bóg zapłać

    Przeciez Ci napisano ze NTG wiec co jeszcze chcesz ?

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 8. Data: 2005-05-28 13:50:18
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > no i g.... sie dowiedziałem

    zawsze coś.

    > bóg zapłać

    Niech płaci, bo ja nie mam.

  • 9. Data: 2005-05-29 21:55:00
    Od: asmodeus <""asmodeus\"@post,pl">

    Jesli nie wystarczy mu NTG, to moze przekona go http://ntg.bocznica.org ?

    --
    asmodeus (at) post . pl
    Homo sum; humani nil a me alienum puto.

  • 10. Data: 2005-05-30 10:58:50
    Od: Piotr Milczarek <"piotr.milczarek"@remo\\/e-it.gmail.com>

    DooMiniK napisał(a):
    [ciah]
    > na korzystanie z internetu powinny być wydawane ceryfikaty
    > potwierdzające, że nie jest się mułem...

    Jestem za, jeszcze powinniśmy pójść dalej, np za posiadanie
    zatrojanowanej windy podpiętej do neostrady czy czegoś tam jeszcze,
    przepadek sprzętu na rzecz poszkodowanych. Np ofiar ddosa.

    m.
    --
    http://FreeBSD.Lublin.PL/~mieki/