    Subject: Re: hardcorowy sposób na weryfikację działania pamięci ECC?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: geos <g...@S...autograf.pl>
    Date: Mon, 8 Jan 2018 23:52:32 +0100

    On 07.01.2018 21:49, Sebastian Biały wrote:

    > Predzej na wylutowanie. Ale nie przypuszczam żebyć dał radę żarówką.

    > Ma im zaszkodzić i mają sypać bledami ECC.

    > Olej, przystaw żarowke, zwiekszaj temperaturę i tyle. Bedziesz poza
    > specyfikacja, zacznie się fun.

    wiesz co, na elektrodzie ktoś mi podesłał ciekawy artykuł i film ze
    zmodyfikowanym modułem pamięci:

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/system-korekcji-
    bledow-pamieci-ram-ecc-symulacja.html

    nie wiesz może na czym polega taka modyfikacja modułu? zwieranie przez
    rezystor jakiejś lini DQx do masy? wygląda na coś bardziej skomplikowanego.

    pozdrawiam
    geos